Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výroční trhy
Strašilová, Eva ; Kabele, Jiří (vedoucí práce) ; Čepelák, Václav (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou výroční trhy v České republice se zaměřením na prodejce na řemeslných výročních trzích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou. V první části se věnuji charakteristice výročních trhů ve spojitosti s výzkumy realizovanými na toto téma a charakterizuji stručný historický kontext výročních trhů. Dále je popsána metodologie výzkumu. Pro výzkum jsem zvolila metodu analýzy dokumentů, polostrukturované rozhovory s prodejci na výročních řemeslných trzích a neformální rozhovory. Celkem jsem analyzovala 12 internetových stránek výročních trhů a provedla rozhovor se třinácti respondenty. Druhá část práce se věnuje analýze dokumentů a analýze rozhovorů s respondenty. Na základě analýzy dat jsem charakterizovala výroční trhy na základě jejich tradice, doby pořádání, dostupnosti na internetu a typu organizátora. V následující části jsem se věnovala charakteristice výročních trhů z pohledu prodejců. Zjišťovala jsem, jak si trhy vybírají, jak se o nich dozvídají, jaká je komunikace mezi prodejci a organizátory, kdo je konkurence, jaký význam má rodina a kdy je sezóna prodeje ne výročních trzích.
Výroční trhy
Strašilová, Eva ; Kabele, Jiří (vedoucí práce) ; Čepelák, Václav (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou výroční trhy v České republice se zaměřením na prodejce na řemeslných výročních trzích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou V první části se věnuji charakteristice výročních trhů ve spojitosti s výzkumy realizovanými na toto téma. Dále je popsána metodologie výzkumu. Pro výzkum jsem zvolila metodu zúčastněného pozorování a polostrukturovaný rozhovor s prodejci na výročních řemeslných trzích. Celkem jsem navštívila dva výroční řemeslné trhy a provedla rozhovor s osmi respondenty. Druhá část práce se věnuje analýze rozhovorů s respondenty a poznatků z pozorování. Na základě analýzy dat jsem identifikovala hlavní faktory ovlivňující úspěšnost trhu z pohledu prodejce. Jedná se o atmosféru na trhu, kvalitu doprovodného programu, typ nabízeného zboží a pravidelnost konání trhu. V následující části popisuji kolektiv prodejců a vztahy mezi jednotlivými skupinami prodávajícími na výročních trzích. Jedná se především o vztah prodejců, kteří své zboží vyrábějí a prodejců, kteří zboží nakupují. Posledním tématem mé práce je zjištění, zda mají prodejci ještě jiné zaměstnání. Na základě analýzy dat z rozhovorů jsem došla k závěru, že prodejci na trhu mají prodej na trhu jako své hlavní zaměstnání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.