Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán v oblasti služeb
Sládková, Iva ; Bečička, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou prostředí v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit nejvhodnější marketingový mix pro konkrétní oblast trhu a stanovit marketingový plán pro pobočku společnosti XY, která poskytuje služby v oblasti vzdělání. Záměrem je pomoci společnosti zaujmout výsadní postavení na daném trhu, s využitím moderních marketingových nástrojů. V teoretické části vymezuji základní pojmy, podrobněji rozebírám marketingový mix a marketingové plánování v oblasti služeb. Objasňuji jednotlivé položky marketingového mixu a potřebné analýzy k určení marketingového plánu. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané společnosti, analýzu prostředí společnosti a návrh marketingového plánu.
Analýza systému rostlinné produkce ve vybraném zemědělském podniku
Trávníček, Jan
Ústředním tématem této práce byla udržitelnost zemědělských systémů. V teoretické části byla představena historie českého zemědělství, jeho aktuální stav a následně problematika udržitelného rozvoje a zemědělství. V praktické části práce byla na základě metodiky SAGROS provedena komplexní analýza udržitelnosti hospodaření konkrétního zeměděl-ského podniku. Podnik hospodaří v ekologickém režimu na jižní Moravě se zaměřením na polní výrobu. Na základě výsledků jednotlivých indikátorů byla navržena doporučení k dosažení prahu udržitelnosti v environmentální, ekonomické a sociální dimenzi.
Small-scale biogas technology in Southeast Asian countries: current state, bottlenecks and perspectives
Roubík, Hynek ; Banout, Jan (vedoucí práce)
Bioplyn produkovaný anaerobní digescí z organických odpadních materiálů je považován za zásadní technologie zlepšující životní prostředí skrze řešení problémů s odpady a zároveň produkující bioplyn jako hlavní produkt a digestát jako vedlejší produkt, který je zároveň organických hnojivem. Se zvyšujícím se nahrazováním fosilních paliv obnovitelnými zdroji jako jedním z řešení boje s klimatickou změnou, environmentální aspekty malých bioplynových stanic, jakožto rozšířené metody pro tvorbu energie, by měly být zhodnoceny holistickou a systematickou cestou. Malé bioplynové stanice jsou v Jihovýchodní Asii nejčastějším zpracovatelem odpadních materiálů na energii. Tento zdroj energie je nejvíce ceněn pro své nízké náklady, ekologickou produkci a vysoký hnojící efekt pro rostlinnou produkci. Existuje množství výhod využívání malých bioplynových stanic na farmách, včetně ušetření za palivové dříví či fosilní paliva a redukce zápachu a snížení skleníkového efektu z využívání dalších fosilních paliv. Nicméně, bioplynové stanice jsou často špatně spravovány a chybí vhodné distribuční systémy pro bioplyn. To často vede k únikům metanu skrze praskliny v reaktoru či v potrubních systémech a v případech, kdy množství bioplynu převýší využitelný objem. A protože má metan 25 násobně větší koeficient globálního ohřevu než oxid uhličitý, environmentální benefity malých bioplynových stanic mohou být kompromitovány. Tato disertační práce si klade za cíl poskytnout komplexní analýzu této problematiky a pracovat se všemi potenciálními riziky dané technologie. Výzkum tohoto tématu je v souladu s dlouhotrvajícím zájmem o malé bioplynové stanice v rurálních oblastech rozvojových zemí. Proto bude vytvořena komplexní analýza z technického, sociálního, ekonomického a environmentálního aspektu. Metody sběru dat budou zahrnovat dotazníkové šetření a fokusní diskuzní skupiny mezi náhodně vybranými vlastníky bioplynových stanic, semi-strukturované osobní rozhovory s místními autoritami a facilitátory a pozorování. Dále bude vytvořena predikce budoucího rozvoje této technologie.
Marketingový plán v oblasti služeb
Sládková, Iva ; Bečička, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou prostředí v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit nejvhodnější marketingový mix pro konkrétní oblast trhu a stanovit marketingový plán pro pobočku společnosti XY, která poskytuje služby v oblasti vzdělání. Záměrem je pomoci společnosti zaujmout výsadní postavení na daném trhu, s využitím moderních marketingových nástrojů. V teoretické části vymezuji základní pojmy, podrobněji rozebírám marketingový mix a marketingové plánování v oblasti služeb. Objasňuji jednotlivé položky marketingového mixu a potřebné analýzy k určení marketingového plánu. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané společnosti, analýzu prostředí společnosti a návrh marketingového plánu.
Zhodnocení spolupráce AERA Vodochody a.s. a Boeing Ceska s.r.o.
Zralý, Jan ; Kohoutová, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení přínosu spolupráce společnosti Aero Vodochody a.s. se silným zahraničním partnerem ? Boeingem. V teoretické části je vysvětlen pojem krize podniku, postup komplexní analýzy a strategie sanace. Praktická část obsahuje analýzu makrookolí a mikrookolí Aera Vodochody a profil společnosti Boeing. Na základě těchto analýz jsou zhodnoceny učiněné strategické kroky a jsou identifikovány hlavní faktory neúspěšné spolupráce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.