Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a realizace učební pomůcky „LOGIK“
Pučegl, Pavel ; Krček, Petr (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Postupné dosluhování a nepříliš velká spokojenost s provedením stávajících panelů pro výuku předmětu „Logické řízení a programovatelné automaty“ vedlo Ústav automatizace a informatiky Vysokého učení technického v Brně k rozhodnutí ke zkonstruování nové učební pomůcky „LOGIK“. Tato pomůcka by měla pomoci při praktickém ověřování znalostí nabytých při výuce předmětu. Studenti by měli mít možnost na této pomůcce realizovat zapojení úloh pomocí kombinačních a sekvenčních logických obvodů. Cílem této práce je návrh a následná realizace této učební pomůcky tak, aby mohla být v budoucnu skutečně použita při výuce.
Evoluční návrh kombinačních obvodů
Hojný, Ondřej ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím kartézského genetického programování (CGP) k návrhu kombinačních obvodů. V práci je řešena problematika optimalizace vybraných logických obvodů, aritmetické sčítačky a násobičky, pomocí kartézského genetického programování. Implementace algoritmu je provedena v jazyce Python a primárně knihovnách NumPy, Numba a Pandas. Implementace CPG byla odzkoušena na zvolených příkladech a výsledky diskutovány.
Evoluční návrh kombinačních obvodů
Hojný, Ondřej ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím kartézského genetického programování (CGP) k návrhu kombinačních obvodů. V práci je řešena problematika optimalizace vybraných logických obvodů, aritmetické sčítačky a násobičky, pomocí kartézského genetického programování. Implementace algoritmu je provedena v jazyce Python a primárně knihovnách NumPy, Numba a Pandas. Implementace CPG byla odzkoušena na zvolených příkladech a výsledky diskutovány.
Návrh a realizace učební pomůcky „LOGIK“
Pučegl, Pavel ; Krček, Petr (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Postupné dosluhování a nepříliš velká spokojenost s provedením stávajících panelů pro výuku předmětu „Logické řízení a programovatelné automaty“ vedlo Ústav automatizace a informatiky Vysokého učení technického v Brně k rozhodnutí ke zkonstruování nové učební pomůcky „LOGIK“. Tato pomůcka by měla pomoci při praktickém ověřování znalostí nabytých při výuce předmětu. Studenti by měli mít možnost na této pomůcce realizovat zapojení úloh pomocí kombinačních a sekvenčních logických obvodů. Cílem této práce je návrh a následná realizace této učební pomůcky tak, aby mohla být v budoucnu skutečně použita při výuce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.