Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Konstrukce podvozku pro dvounápravový motorový železniční vůz
Polcer, Pavel ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje konstrukční řešení podvozku pro dvounápravové motorové železniční vozy. Funkčnost konstrukčního řešení byla ověřena pomocí analytických a numerických výpočtů.
Stend pro analýzu přístroje k mazání okolků kolejových vozidel
Štěnička, Petr ; Šindelář, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá konstrukcí experimentálního měřícího stendu. Tento stend bude sloužit k výzkumu zaměřenému na optimalizaci mazání okolků kolejových vozidel. Konstrukce zařízení vychází ze systému pro mazání okolků Tribotec OK-02. První část se zabývá problematikou dynamiky kolejových vozidel a mazání okolků, druhá část popisuje vlastní konstrukci.
Nová metodika testování na lince
Zuhla, Michal ; Horák, Jaroslav (oponent) ; Rumíšek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na testovací pracoviště na montážní lince nástupních schodů a ramp pro kolejová vozidla. Jsou zde popsány jednotlivé činnosti a problematika související s testováním těchto produktů. Dále je v práci zhodnocen původní postup testování a navržen optimální budoucí stav a doporučeny návrhy řešení nutné k jeho dosažení. Rozpracován je také návrh nového testovacího pracoviště.
Koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce
Polcer, Pavel ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce, tedy přenosem výkonu mezi spalovacím motorem a hnanými nápravami. V současnosti používané přenosy výkonu jsou popsány z hlediska funkce, jejich limitujících prvků a účinnosti. Pomocí vytvořeného numerického modelu, simulujícího jízdu kolejového vozidla, je porovnána účinnost přenosů výkonu, nebo přesněji energetická náročnost jejich činnosti. Na základě modelu jsou doporučena vhodná řešení.
Řízení kolejového provozu mobilním zařízením
Mařík, Miroslav
Mařík, M. Řízení kolejových vozidel mobilním zařízením. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. V textu je popsán vývoj mobilní aplikace sloužící k řízení kolejových vozidel v laboratoři řízení kolejového provozu.
Konstrukce podvozku pro dvounápravový motorový železniční vůz
Polcer, Pavel ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje konstrukční řešení podvozku pro dvounápravové motorové železniční vozy. Funkčnost konstrukčního řešení byla ověřena pomocí analytických a numerických výpočtů.
Koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce
Polcer, Pavel ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce, tedy přenosem výkonu mezi spalovacím motorem a hnanými nápravami. V současnosti používané přenosy výkonu jsou popsány z hlediska funkce, jejich limitujících prvků a účinnosti. Pomocí vytvořeného numerického modelu, simulujícího jízdu kolejového vozidla, je porovnána účinnost přenosů výkonu, nebo přesněji energetická náročnost jejich činnosti. Na základě modelu jsou doporučena vhodná řešení.
Nová metodika testování na lince
Zuhla, Michal ; Horák, Jaroslav (oponent) ; Rumíšek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na testovací pracoviště na montážní lince nástupních schodů a ramp pro kolejová vozidla. Jsou zde popsány jednotlivé činnosti a problematika související s testováním těchto produktů. Dále je v práci zhodnocen původní postup testování a navržen optimální budoucí stav a doporučeny návrhy řešení nutné k jeho dosažení. Rozpracován je také návrh nového testovacího pracoviště.
Stend pro analýzu přístroje k mazání okolků kolejových vozidel
Štěnička, Petr ; Šindelář, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá konstrukcí experimentálního měřícího stendu. Tento stend bude sloužit k výzkumu zaměřenému na optimalizaci mazání okolků kolejových vozidel. Konstrukce zařízení vychází ze systému pro mazání okolků Tribotec OK-02. První část se zabývá problematikou dynamiky kolejových vozidel a mazání okolků, druhá část popisuje vlastní konstrukci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.