Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza působení reklamy
Jelínková, Karolína
Jelínková, K. Analýza působení reklamy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se bude zabývat obsahem reklam, které řešila Rada pro reklamu, z hlediska jejich neetičnosti a identifikovat klamavé postupy použité v jednotlivých reklamách. V teoretické části bude vymezen přehled klamavých postupů a klíčových pojmů pro praktickou část, jako jsou reklama, klamání, manipulace, informace, dezinformace, propaganda. Tato práce bude čerpat z mnoha zdrojů a bude využívat poznatků na základě rešerší z různých zdrojů. Předmětem praktické části budou reklamy, jež se staly případy ve vyšetřování Arbitrážní komise Rady pro reklamu.
Školní podvádění starších žáků: od explorativního výzkumu k strukturnímu modelu. Pilotní studie.
VRBOVÁ, Jana
Cílem páce bylo zjistit, jaké chování ve škole vnímají žáci (14-16 let) jako podvádění, zda je toto chování možné zařadit do určitých typů (faktorů) a tyto pak vztáhnout k individuálním charakteristikám žáka (pohlaví, prospěch, zameškané hodiny ve škole, učební cíle žáka, obavy ze školy, self-efficacy, hodnota školního výkonu) a ke kontextovým charakteristikám jeho školního výkonu (cílová orientace rodičů a učitelů, spokojenost žáka se školou, neutralizace, podvádění spolužáků a reakce učitelů na podvádění). Získaná data byla statisticky vyhodnocena (N = 401). Exploratorní faktorovou analýzou byly extrahovány dva typy nečestného chování: podvádění (opisování a napovídání) a klamání (falšování podpisu rodičů, absence). Jako možné prediktory podvádění byly faktorovou analýzou zjištěny dva žákovské faktory - odklon žáka od školy (amotivace žáka) a příklon žáka ke škole (motivace žáka) - a dva kontextové faktory - vliv učitelů a vliv rodičů. Rodiče ani reakce učitelů na podvádění neměli signifikantní vliv na podvádění ani na klamání žáků. Strukturní model potvrdil, že na klamání žáků měly největší vliv kladný vztah k učitelům a dobrý prospěch žáka. Na podvádění měl největší vliv odklon žáků od školy; kladný vtah žáků ke škole a kladný vztah k učitelům snižovaly četnost podvádění. Podvádění a klamání spolu korelovaly. Po odstranění faktoru rodičovského vlivu z modelu byly hodnoty regresních koeficientů podobné. Strukturní model vysvětlující závislost latentních endogenních proměnných podvádění a klamání na třech latentních exogenních proměnných (příklon žáka ke škole, odklon žáka od školy a vliv učitelů) a třech manifestních proměnných (pohlaví, průměr známek a podvádění spolužáků) fitoval data dobře. Model vysvětlil 42 % variance proměnné podvádění a 39 % variance proměnné klamání
Klamání spotřebitele se zaměřením na reklamu v ČR a v zahraničí
Sequensová, Kateřina ; Hásová, Jiřina (vedoucí práce) ; Čabanová, Lucie (oponent)
Cílem diplomové práce je poukázat na různé formy klamání spotřebitele. Jedná se zejména o klamavé a agresivní praktiky, s nimiž se spotřebitelé setkávají v běžném životě, a které mnohdy přesahují hranice akceptovatelnosti vymezené právními úpravami. Zřetel je brán především na reklamu, která silně ovlivňuje rozhodování spotřebitele při nakupování. Obsahem této práce jsou také právní prostředky, jimiž se spotřebitel může bránit v případných sporech. O klamání spotřebitele v německé, rakouské a španělské právní úpravě pojednává závěrečná kapitola. Práce je prokládána příklady z praxe a judikaturou.
Ochrana spotřebitele při sálových prodejních akcích
Šebestík, Ondřej ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Růžička, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje průběh sálových prodejních akcí a porovnává odchylky prezentovaných fakt od skutečnosti. Dále, na základě provedeného dotazování a pozorování, zkoumá názory a zkušenosti spotřebitelů s akcemi tohoto typu. Součástí práce je také výčet způsobů, kterými se mohou návštěvníci akcí bránit v případě porušení některého z práv spotřebitelů. Cílem práce je prostřednictvím sebraných a zpracovaných dat poskytnout podklady pro predikci budoucího vývoje sálových prodejních akcí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.