Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odhad hodnoty start-up projektu při využití metod strategického marketingu
Štěpánek, Michal ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Rýdlová, Barbora (oponent)
Primárním cílem práce je navrhnout postup, kterým lze kvalifikovaně odhadnout hodnotu start-up projektu. Cílem druhotným je pak již samotný odhad hodnoty. Teoretická část popisuje několik vybraných metod strategického managementu, které společně směřují k jednomu cíli, a to definici strategické pozice projektu na cílovém segmentu trhu. Teoretickou část uzavírají kapitoly věnované financím a riziku projektu, které přímo navazují na závěry učiněné o strategické pozici projektu. V aplikační části je pak zpracován celý teoreticky navržený postup a to včetně odhadu tržní hodnoty projektu. Vzhledem k rozsahu tématu je při zpracování kladen důraz pouze na klíčové aspekty hodnocení a zejména pak ilustrativnost celého postupu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.