Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 126 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bezpečnost silničního provozu
Šaman, Radek
Bakalářská práce pojednává o problematice spojené s bezpečností silničního provozu na pozemních komunikacích. Práce je rozčleněna na 4 hlavní části. První část je zaměřena na vzdělávání v oblasti dopravy a instituce s tím související. Druhá část se věnuje rozboru dopravní nehodovosti. Třetí část se zabývá dopravně-bezpečnostními kampaněmi v České republice. Závěr poukazuje na základy a zásady pro bezpečnou jízdu na silnicích.
Využití nástrojů elektronického marketingu v malé B2B firmě
Pokorný, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá vytvořením komplexní e-marketingové kampaně pro B2B společnost Data Elektronik, spol. s r.o. V první části je podrobně sepsán přehled nástrojů digitálního marketingu a B2B prostředí. Navazuje na ni situační analýza společnosti, která ústí ve SWOT analýzu. Následně je vytvořena kampaň, která využívá kanály SEO, PPC, sociální sítě a e-mail, doplněné digitální analytikou.
Propagace venkovské turistiky Mikroregionu Chvojnice
Krčmová, Natálie
Krčmová, N. Propagace venkovské turistiky Mikroregionu Chvojnice. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem této bakalářské práce je návrh vhodné online propagace pro Mikroregion Chvojnice. Návrh bude obsahovat vytvoření prototypu webové prezentace, který bude prezentovat zkoumané území. Součástí návrhu bude také vytvoření vhodné propagační kampaně. Jednotlivé dílčí analýzy Mikroregionu Chvojnice poskytnou potřebné informace k vytvoření internetové komunikace. Cílem nově vytvořené internetové propagace bude zvýšit povědomí o mikroregionu a oslovit potencionální návštěvníky.
Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu
Urbánek, Michal
Urbánek, M. Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářské práce s názvem Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu se zaměřuje na vytvoření internetové marketingové kampaně pro zvolený podnik. První část práce obsahuje základní informace o nástrojích elektronického marketingu. Druhá část se věnuje analýze marketingové situace vybraného podniku, analýze jeho konkurence a především samotnému návrhu internetové kampaně. Součástí práce je také zhodnocení návrhu a jeho ekonomický přínos.
Zlepšení konkurenceschopnosti malého podniku pomocí technik online marketingu
Bajaník, Miloš
Bajaník, M. Zvýšení konkurenceschopnosti malého podniku pomocí technik online marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce s názvem Zvýšení konkurenceschopnosti malého podniku pomocí technik online marketingu je zaměřena na návrh online marketingové stra-tegie pro malý podnik, která má pomoci splnit jeho online marketingové cíle. Prá-ce obsahuje informace o možnostech propagace na internetu a používaných ná-strojích. V další části je analyzován konkrétní podnik a jeho konkurence. Zjištěné informace jsou využity k tvorbě online marketingové strategie, která obsahuje ná-vrhy pro zlepšení internetové propagace podniku s ohledem na jeho vytyčené cíle.
Faktory rozvoje crowdfundingu v ČR
Fuxová, Linda
FUXOVÁ, L. Faktory rozvoje crowdfundingu v ČR. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce analyzuje faktory související s rozvojem a existencí crowdfundingu v České republice. Cílem bakalářské práce je faktory rozvoje odhalit za pomocí určitých metod a následně je analyzovat. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy související s crowdfundingem. Dále je zde představeno několik českých i zahraniční crowdfundingových portálů. Praktická část bakalářské práce s pomocí komparační metody srovnává zahraniční a tuzemský crowdfunding a také porovnává ziskový a neziskový sektor. S pomocí metody kvalitativního šetření je proveden sběr dat, který dále slouží k navrhnutí efektivnějšího průběhu kampaní. Výsledky jsou interpretovány v závěru v diskuzní části.
Financování a efektivnost volebních kampaní
Petřík, Jan
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou vynaložených zdrojů na prezidentskou kampaň 2012/2013 jednotlivými prezidentskými kandidáty. Rešerše je zaměřena na průběh prezidentských voleb dle současné legislativy a na způsoby vedení politických kampaní. Praktická část se zabývá množstvím mediálního času získaného ve veřejnoprávních televizích a soukromých televizích jednotlivými kandidáty a porovnání získaného mediálního času s vynaloženými náklady na kampaň jednotlivých kandidátů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 126 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.