Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití Inventor Studia v modelování, vizualizaci a animaci
Kučera, Petr ; Vaněk, Jaromír (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je stručně popsán softwarový program Autodesk Inventor s popisem možností modulu Inventor Studio a vytvoření jeho manuálu. Je zde nastíněno jeho použití a také postup tvorby jednoduchého modelu elektrického zařízení (stykače) a vytvoření jeho prezentace.
Techniky vytváření plechových dílů ve vybraných CAD systémech se zaměřením na 3D modeláře Inventor a SolidWorks
SOSNA, Tomáš
Úvodní část práce je teoretická a obsahuje základní pojmy konstruování v 3D CAD systémech. Další část je zaměřena na nástroje pro výrobu klasických součástí a jejich sestavování včetně příkladů. Navazující část obsahuje nástroje a prostředí pro výrobu plechových dílů a jejich sestavování včetně příkladů. Předposlední část je zaměřena na výrobu součástí jednostranného zámku a jeho sestavení včetně kování. Celý postup je doprovázen obrázkovou dokumentací. Poslední část tvoří výzkumná sonda, která je zaměřena na technické školy a firmy. V závěru práce je provedena komparace Autodesk Inventor a SolidWorks.
Využití Inventor Studia v modelování, vizualizaci a animaci
Kučera, Petr ; Vaněk, Jaromír (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je stručně popsán softwarový program Autodesk Inventor s popisem možností modulu Inventor Studio a vytvoření jeho manuálu. Je zde nastíněno jeho použití a také postup tvorby jednoduchého modelu elektrického zařízení (stykače) a vytvoření jeho prezentace.
Techniky tvorby sestav ve vybraných CAD systémech v příkladech se zaměřením na 3D modeláře Inventor a SolidWorks
SOSNA, Tomáš
Má práce pojednává o rozdílech v CAD systémech, konkrétně v Autodesk Inventor a SolidWorks. Zaměřoval jsem se zejména na techniky tvorby sestav, tj. tvorbu a skládání součástí do sestavy pomocí vazeb a animace. Pro tento účel jsem vytvořil sestavu parního stroje, na které jsem demonstroval všechny postupy a rozdíly v programech. Práci jsem se snažil dělat tak, aby byla vhodná pro výuku studentů v oblasti CAD systémů. Rovněž jsem provedl výzkum. Zajímalo mě kolik technických firem a škol používá jeden z těchto dvou CAD systémů, jaký je počet žen a můžu na pozici konstruktéra, kolik studentů a studentek v daných programech pracuje na škole atd. Součástí práce je také AVI soubor, na kterém je vidět, jak sestava funguje a pohybuje se.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.