Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procedurální generování města
Hájíček, Lukáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jsou v~ní definovány jednotlivé etapy vývoje města a existující metody sloužící k~jejich provedení. Dále jsou popsány postupy vycházející z~uvedených a použité při implementaci systému schopného generovat města. Výsledný generátor je schopen vytvářet města na základě zadaných parametrů jako hustota ulic.
Procedurální generování města
Hájíček, Lukáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jsou v~ní definovány jednotlivé etapy vývoje města a existující metody sloužící k~jejich provedení. Dále jsou popsány postupy vycházející z~uvedených a použité při implementaci systému schopného generovat města. Výsledný generátor je schopen vytvářet města na základě zadaných parametrů jako hustota ulic.
Tvorba 3D her pomocí jMonkeyEngine 3.0
Skála, Jakub ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Nagy, Jiří (oponent)
Tématem práce je tvorba trojrozměrných počítačových her pomocí programovacího jazyka Java a enginu jMonkeyEngine, který je na Javě postaven. Cílem je představit možnosti tohoto nástroje a také zhodnotit, zda se jeho tvůrcům skutečně podařilo dokázat, že jazyk Java je použitelný i při tvorbě počítačových her. V úvodní části práce je představen samotný nástroj jMonkeyEngine, stručná historie jeho vývoje a také základní charakteristiky. Dále jsou představeny principy práce v trojrozměrném prostředí a poté již specifické vlastnosti a možnosti jMonkeyEnginu. Každá kapitola je doplněna ukázkami kódu, které demonstrují možnosti nástroje. V závěru jsou shrnuty celkové možnosti programování her v jMonkeyEnginu a také srovnání s podobnými vývojovými nástroji založenými na jiných programovacích jazycich.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.