Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie v odvětví prodeje drahých kovů se zaměřením na investiční zlato a stříbro v České republice
Líbezný, Lukáš ; Polák,, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v odvětví prodeje drahých kovů se zaměřením na zlato a stříbro v České republice, analýzou současné situace na trhu drahých kovů a zhodnocením marketingu společnosti ABC a dvou jejích konkurentů. První část práce je zaměřena na teoretická východiska marketingu, marketingové strategie a trhu investičního zlata a stříbra. Druhá část se zabývá analýzou současné situace na trhu investičního zlata a stříbra v ČR a analýzou činnosti společnosti ABC v komparaci se dvěma zvolenými konkurenty. Ve třetí části je návrh marketingové strategie pro danou společnost.
Ekonomický vývoj cen zlata na světových trzích
Novotná, Gabriela ; Severová, Lucie (vedoucí práce) ; Spiesová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu cenového vývoje zlata od roku 1971 do roku 2015. V roce 1971 se zhroutil brettonwoodský systém, který uzákonil cenu jedné trojské unce na 35 amerických dolarů. Po pádu tohoto měnového systému byla cena ponechána na libovůli trhu. Práce je zaměřena více na aktuálnější vývoj ceny zlata během let 2005 až 2015 a snaží se identifikovat faktory ovlivňující cenu vybrané komodity. Ceny zlata jsou sledovány v amerických dolarech za jednu trojskou unci, která váží 31,1 gramů. Literární rešerše se zabývá obecnými vlastnostmi zlata. Dále připomíná historii zlata jako platidla a různé druhy zlatých standardů, které objasňují, jak postupně bylo zlato nahrazováno v úloze peněz jinými substituty, převážně neplnohodnotnými mincemi, bankovkami nebo bezhotovostními penězi. Poté je objasněn pojem investiční zlato a jsou vylíčeny různé možnosti investice do zlata. Další kapitoly jsou zaměřené na těžbu zlata, a na stanovení aktuální ceny zlata v Londýně. Praktická část se zabývá jednak poptávkou a nabídkou po zlatě, složením nabídky a poptávky a vývoj v průběhu času. Další částí práce je zmiňovaná analýza cenového vývoje, zaměřená na období let 2005 - 2015, s uvedením konkrétní ceny zlata v USD za trojskou unci. V závěru jsou popsány nejdůležitější faktory, které ovlivňují cenu zlata a vyjádřen názor autora, týkající se predikce ceny.
Marketingová strategie v odvětví prodeje drahých kovů se zaměřením na investiční zlato a stříbro v České republice
Líbezný, Lukáš ; Polák,, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v odvětví prodeje drahých kovů se zaměřením na zlato a stříbro v České republice, analýzou současné situace na trhu drahých kovů a zhodnocením marketingu společnosti ABC a dvou jejích konkurentů. První část práce je zaměřena na teoretická východiska marketingu, marketingové strategie a trhu investičního zlata a stříbra. Druhá část se zabývá analýzou současné situace na trhu investičního zlata a stříbra v ČR a analýzou činnosti společnosti ABC v komparaci se dvěma zvolenými konkurenty. Ve třetí části je návrh marketingové strategie pro danou společnost.
Investiční zlato - IT podpora
ZAHOŘ, Zdeněk
Diplomová práce se zabývá zkoumáním predikce pomocí umělých neuronových sítí. Na rozdíl od prací zabývajících se podobným tématem, řeší tato práce i samotný sběr dat, na kterých je úspěšnost predikce testována. Konkrétně se jedná o data související s investičním zlatem. Přes internetové obchody lze nakupovat zlato ve formě zlatých slitků. Sami prodejci uvádějí, že jejich ceny se odvíjí od ceny zlata na trhu a kurzu koruny. Cílem práce je posoudit predikční potenciál v těchto datech. K dosažení cíle byl vytvořen systém pro získávání potřebných dat do datového skladu, jejich předzpracování a vizualizaci. Dále byl vytvořen systém předpovídající ceny, a pomocí něj byla zkoumána úspěšnost predikce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.