Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Návrh 3D katalogu pro firmu
Hubert, Michal ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetových 3D katalogů. Obsahuje teoretické základy počítačové grafiky a 3D modelování. Analyzuje současný stav společnosti S&K KONTAKT a jejího aktuálního katalogu produktů. Dále popisuje návrh a možnosti na přepracování dosavadního stavu do podoby interaktivního 3D katalogu, díky kterému S&K KONTAKT získá nové zákazníky a odliší se od konkurence.
Podnikatelský plán založení maloobchodní prodejny
Vrabcová, Jana ; Maláriková, Zuzana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení maloobchodní prodejny a internetového obchodu se specifickým sortimentem v podobě rukodělných výrobků. Podnikatelský plán bude sloužit jako podklad pro vybudování reálného podnikání.
Model marketingu elektronického obchodování
Mejzlík, Vojtěch ; Hejátko,, Jan (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu marketingového modelu pro elektronické obchodování. Snahou je znázornění nejrozšířenějších a nejúčinnějších metod marketingové strategie. V praktické části práce je rozebrán konkrétní případ mezinárodního modelu spolupráce mezi oblastí Jižní Ameriky a Evropskou Unií s následnou implementací optimalizace a zavedením marketingové strategie pro návrh elektronického modelu obchodování s konkrétními produkty určenými pro trh Evropské Unie. Výsledkem je posílení celkové přínosnosti, výkonnosti a efektivity rozvíjejících se zemí za předpokladu zavedení biregionální obchodní spolupráce díky elektronickému obchodování.
Prezentace na internetu a redakční systémy
Zemánek, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářské práce je zaměřena na návrh a následnou implementaci redakčního systému aplikovaného na moderní dynamickou webovou prezentaci vybrané společnosti. Redakční systém je zpracován podle detailní analýzy potřeb a striktních požadavků společnosti. V práci se pojednává o efektivitě firemních webových prezentací, včetně popisu systémů a postupů, jak správně navrhnout redakční systém. Tato práce může rovněž sloužit jako návod ostatním malým či středně velkým společnostem.
Univerzální doporučovací systém
Cvengroš, Petr ; Vojtáš, Peter (vedoucí práce) ; Dědek, Jan (oponent)
Doporučovací systémy jsou programy, které se uživateli nabízejí objekty (např. knihy nebo hudbu), které by pro něj mohly být zajímavé. Tyto systémy získávají vzrůstající popularitu a jsou intenzivně studovány výzkumnými skupinami po celém světě. Ve webových systémech, jako jsou internetové obchody nebo komunitní servery, bývají obvykle k dispozici různé datové zdroje, které mohou být využity k doporučování, např. atributy uživatelů a objektů, hodnocení objektů uživateli nebo nepřímá zpětná vazba získaná ze zaznamenaného chování uživatele. V této práci představujeme koncept Univerzálního doporučovacího systému (Unresyst), který dokáže využít těchto datových zdrojů a zároveň je doménově nezávislý. V práci navrhujeme způsoby využití systému Unresyst, ze současných metod používaných k doporučování vybíráme jako nejvíce vhodnou knowledge-based metodu kombinovanou s kolaborativním filtrováním. Dále analyzujeme datové zdroje v různých systémech a zobecňujeme je tak, aby byly doménově nezávislé. Navrhujeme architekturu systému Unresyst, popisujeme rozhraní systému a způsoby zpracování datových zdrojů. Dále přizpůsobujeme Unresyst na tři data sety z reálných systémů, vyhodnocujeme přesnost doporučení a srovnáváme ji se současnými algoritmy pro kolaborativní filtrování. Srovnání ukazuje, že kombinování různých...
Internetové obchodování s mezinárodním prvkem: ochrana spotřebitele v Evropské unii
Veselková, Kristýna ; Brodec, Jan (vedoucí práce) ; Bříza, Petr (oponent)
INTERNETOVÉ OBCHODOVÁNÍ S MEZINÁRODNÍM PRVKEM: OCHRANA SPOTŘEBITELE V EVROPSKÉ UNII Abstrakt Tato práce se věnuje právním otázkám ochrany spotřebitele v rámci Evropské unie při uzavírání obchodu s mezinárodním prvkem na internetu. Motivací k této práci je zodpovězení právních otázek, které tato tématika přináší. Při nákupu na dálku jednak absentuje možnost ověření smluvní strany či samotného zboží či služby, což zvyšuje riziko zneužití pozice silnější strany. A dále nejasné určení hranic při přeshraničním nakupování online komplikuje otázky mezinárodního práva soukromého o příslušnosti soudu a aplikovatelném právu. Cílem práce je popsat a analyzovat specifická pravidla pro ochranu spotřebitele na internetu v rámci Evropské unie, a to se záměrem informovat zainteresované osoby o současném stavu a fungování práva v této oblasti. Konkrétně se práce zabývá třemi základními otázkami, a to: jaká ochrana je zajištěna spotřebitelům v přeshraničním online obchodu na území Evropské unie; jaký soud je v případě sporů ze spotřebitelských smluv s mezinárodním prvkem uzavřených online příslušný; a jakým způsobem je určeno rozhodné právo pro spotřebitelské smlouvy s mezinárodním prvkem uzavřené online. Na začátku práce přibližuje významné právní evropské předpisy v dané oblasti, důvody pro harmonizaci práva na unijní...
Model marketingu elektronického obchodování
Mejzlík, Vojtěch ; Hejátko,, Jan (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu marketingového modelu pro elektronické obchodování. Snahou je znázornění nejrozšířenějších a nejúčinnějších metod marketingové strategie. V praktické části práce je rozebrán konkrétní případ mezinárodního modelu spolupráce mezi oblastí Jižní Ameriky a Evropskou Unií s následnou implementací optimalizace a zavedením marketingové strategie pro návrh elektronického modelu obchodování s konkrétními produkty určenými pro trh Evropské Unie. Výsledkem je posílení celkové přínosnosti, výkonnosti a efektivity rozvíjejících se zemí za předpokladu zavedení biregionální obchodní spolupráce díky elektronickému obchodování.
Univerzální doporučovací systém
Cvengroš, Petr ; Vojtáš, Peter (vedoucí práce) ; Dědek, Jan (oponent)
Doporučovací systémy jsou programy, které se uživateli nabízejí objekty (např. knihy nebo hudbu), které by pro něj mohly být zajímavé. Tyto systémy získávají vzrůstající popularitu a jsou intenzivně studovány výzkumnými skupinami po celém světě. Ve webových systémech, jako jsou internetové obchody nebo komunitní servery, bývají obvykle k dispozici různé datové zdroje, které mohou být využity k doporučování, např. atributy uživatelů a objektů, hodnocení objektů uživateli nebo nepřímá zpětná vazba získaná ze zaznamenaného chování uživatele. V této práci představujeme koncept Univerzálního doporučovacího systému (Unresyst), který dokáže využít těchto datových zdrojů a zároveň je doménově nezávislý. V práci navrhujeme způsoby využití systému Unresyst, ze současných metod používaných k doporučování vybíráme jako nejvíce vhodnou knowledge-based metodu kombinovanou s kolaborativním filtrováním. Dále analyzujeme datové zdroje v různých systémech a zobecňujeme je tak, aby byly doménově nezávislé. Navrhujeme architekturu systému Unresyst, popisujeme rozhraní systému a způsoby zpracování datových zdrojů. Dále přizpůsobujeme Unresyst na tři data sety z reálných systémů, vyhodnocujeme přesnost doporučení a srovnáváme ji se současnými algoritmy pro kolaborativní filtrování. Srovnání ukazuje, že kombinování různých...
Tvorba a provoz elektronického obchodu
Juřica, Jiří ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Richard, Richard (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá důležitými aspekty, které je nutné dodržet při vzniku elektronického (internetového) obchodu a jeho následné propagaci. Při tvorbě a provozu internetového obchodu je proto nutné většinu zmíněných hledisek brát jako hlediska klíčová. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je věnováno několik kapitol do úvodu problematiky obchodování po internetu, zejména na důležité aspekty před spuštěním samotného internetového obchodu, dále volba domény a technického řešení internetového obchodu a samotné propagace obchodu na internetu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na provoz internetového obchodu. Tato část obsahuje analýzu již existujícího internetového obchodu, za účelem doporučení řady návrhů a zlepšení pro stávající internetový obchod. Tato část obsahuje také srovnání s konkurencí. Závěrem je souhrn všech vhodných návrhů pro zlepšení vybraného internetového obchodu.
Návrh 3D katalogu pro firmu
Hubert, Michal ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetových 3D katalogů. Obsahuje teoretické základy počítačové grafiky a 3D modelování. Analyzuje současný stav společnosti S&K KONTAKT a jejího aktuálního katalogu produktů. Dále popisuje návrh a možnosti na přepracování dosavadního stavu do podoby interaktivního 3D katalogu, díky kterému S&K KONTAKT získá nové zákazníky a odliší se od konkurence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.