Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Google searches and financial markets: IPOs and uncertainty
Vakrman, Tomáš ; Krištoufek, Ladislav (vedoucí práce) ; Novák, Jiří (oponent)
Tato práce zkoumá, jaký vliv má pozornost investorů, zastoupená objemem vyhledávání na Google, na různé aspekty tržního chování. Ve výsledcích studie ukazuji, že růst vyhledávání spjatého s firmou je spojen s nárůstem obchodovaného množství a vyšší volatilitou cen akcií, nicméně dopad na denní výnosy nebyl potvrzen. To ovšem neplatí v případě, bereme-li v potaz sentiment na akciovém trhu. Výnosy mají tendenci klesat s růstem on-line pozornosti v dobách negativního sentimentu a naopak stoupat v dobách pozitivního sentimentu, což naznačuje, že vyhledávání na Google zachycuje převážně pozornost těch investorů, kteří podléhají náladě na trhu. Dále ukazuji, že s vypuknutím finanční krize došlo k zintenzivnění závislosti mezi pozorností investorů a obchodní aktivitou na trhu. V neposlední řadě tato práce přichází s poznatkem, že vyhledávání na internetu může vnést trochu světla do problematiky prvotních veřejných nabídek akcií. Počáteční výnosy při emisích akcií bývají vyšší u firem, jež zaznamenaly nadprůměrnou pozornost investorů, přičemž tyto firmy mají naopak nižší výnosnost v dlouhém období. Závěr práce přináší zjištění, že pomocí objemu vyhledávání lze předpovědět přehnanou reakci investorů na prvotní nabídky akcií. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Podnikatelský plán RealityMenu.sk
Semerák, Jaroslav ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce je podrobnějším podnikatelským plánem internetového projektu RealityMenu.sk, který má za cíl zjednodušení vyhledávání nemovitostí na internetu pro slovenské uživatele. Pro projekt je vytvořen dvouletý plán, který je formulován v optimistické, střízlivé a krizové variantě, aby podal reálný obraz o možných situacích. Projekt stojí na třech základních hypotézách, které byly ověřovány důkladným dotazováním. Jednou z hlavních kapitol práce je analýza konkurence, která dává mnoho informací o prostředí, ve kterém se RealityMenu.sk pohybuje. Nemůže chybět výčet silných a slabých stránek, příležitostí a rizik. Navržena je rovněž marketingová strategie, která se zakládá na nízkonákladových formách propagace. Na konci práce jsou vypočítané ukazatele, které dávají obraz o realizovatelnosti a výhodnosti investice do projektu.
Možnosti prodeje zboží na internetu
Holakovský, Vladimír ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje na zmapování možností, které se nabízejí při prodeji zboží prostřednictvím internetu. První část práce se zabývá popisem dvou nejpoužívanějších variant prodeje zboží. Jedná se o prodej pomocí internetových aukčních síní a o možnost využití internetového obchodu. Druhá část práce je věnována porovnání těchto dvou variant prodeje spolu s konkrétními ukázkami, jak by takový prodej zboží mohl vypadat. Při psaní této práce jsem využil především zkušeností, které jsem získal při zavádění vlastního internetového obchodu, kterému předcházelo zmapování a porovnání jednotlivých variant prodeje zboží na internetu. Smyslem této práce je vytvořit dokument, který by mohl sloužit jako určitý návod, nebo příručka pro podnikatele, kteří přemýšlí nad prodejem zboží právě pomocí internetu. Měl by čtenářům poskytnout základní informace o této problematice tak, aby si mohli utvořit představu o současných možnostech tohoto způsobu prodeje zboží.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.