Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Joštová, Alice ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem práce je prostřednictvím analýz prodejů vybraných produktů telekomunikační společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. -- internetu ADSL a IPTV popsat, jaký je jejich vývoj, jaký je jejich vztah ke konkurenci, jaké jsou trendy na trhu atd. a na základě nastíněných závěrů, zhodnotit, zda by mělo být pokračováno v poskytování služeb internetu ADSL/IPTV nebo nikoli, vybrat společnosti vhodnou strategii a nakonec namodelovat předpokládaný vývoj prodejů a výnosů z obou zkoumaných služeb pro roky 2009, 2010 a 2011. Pro to bude použita tzv. metoda klouzavého průměru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.