Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Ocelová lávka pro pěší
Pauer, Jan ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Svratku v Brně. Jako hlavní materiál nosných prvků byla použita ocel S355. V úvodu práce jsou řešeny dvě varianty konstrukčního systému, které jsou mezi sebou porovnány a následně vybrána výhodnější varianta. Hlavní nosnou konstrukci vybrané varianty tvoří dva k sobě skloněné parabolické oblouky, na kterých je pomocí závěsů zavěšena mezilehlá mostovka. Mostovku tvoří dva ocelové nosníky s příčníky a spřažená betonová deska. Rozpětí konstrukce je 50 m.
Ocelová lávka pro pěší
Janíková, Dita ; Barnat, Jan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší. Tato lávka přemosťuje řeku Ostravici ve Sviadnově u Frýdku-Místku. Hlavní náplní této práce bylo pro toto přemostění vypracovat 3 varianty, které byly zhodnoceny a nejlepší varianta byla zpracována podrobně. Jedná se o lávku s celkovým rozpětím 57 m, kde nosnou konstrukci tvoří dva k sobě vzájemně skloněné oblouky. Na těchto obloucích je na závěsech zavěšena ortotropní mostovka s hlavními krajními nosníky.
Ocelová lávka pro pěší
Ujházy, Denis ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu a posouzení ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Ostravici. V úvodu práce jsou porovnány dvě varianty konstrukcí lávek, přičemž vhodnější lávka byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří dva nakloněné ocelové parabolické oblouky, na kterých je zavěšena pomocí táhel mostovka. Ze statického hlediska se jedná o dvoukloubový obloukový nosník. Mostovku tvoří dva hlavní ocelové nosníky a příčníky, které jsou spřaženy s železobetonovou deskou. Rozpětí lávky je 80 m a její vzepětí je 9,12m. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355.
Lávka pro pěší
Londa, Jan ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Moravu v Olomouci. Hlavním materiálem použitým při návrhu je ocel S355. V úvodu práce jsou porovnány dvě varianty, z kterých je následně vybrána jedna pro detailnější návrh a posouzení. Hlavním nosným prvkem vybrané varianty jsou dva parabolické oblouky nakloněné k sobě, na kterých je pomocí táhel zavěšená spřažená mezilehlá mostovka. Rozpětí konstrukce je 54m.
Ocelová lávka pro pěší
Ujházy, Denis ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu a posouzení ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Ostravici. V úvodu práce jsou porovnány dvě varianty konstrukcí lávek, přičemž vhodnější lávka byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří dva nakloněné ocelové parabolické oblouky, na kterých je zavěšena pomocí táhel mostovka. Ze statického hlediska se jedná o dvoukloubový obloukový nosník. Mostovku tvoří dva hlavní ocelové nosníky a příčníky, které jsou spřaženy s železobetonovou deskou. Rozpětí lávky je 80 m a její vzepětí je 9,12m. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355.
Lávka pro pěší
Londa, Jan ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Moravu v Olomouci. Hlavním materiálem použitým při návrhu je ocel S355. V úvodu práce jsou porovnány dvě varianty, z kterých je následně vybrána jedna pro detailnější návrh a posouzení. Hlavním nosným prvkem vybrané varianty jsou dva parabolické oblouky nakloněné k sobě, na kterých je pomocí táhel zavěšená spřažená mezilehlá mostovka. Rozpětí konstrukce je 54m.
Ocelová lávka pro pěší
Pauer, Jan ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Svratku v Brně. Jako hlavní materiál nosných prvků byla použita ocel S355. V úvodu práce jsou řešeny dvě varianty konstrukčního systému, které jsou mezi sebou porovnány a následně vybrána výhodnější varianta. Hlavní nosnou konstrukci vybrané varianty tvoří dva k sobě skloněné parabolické oblouky, na kterých je pomocí závěsů zavěšena mezilehlá mostovka. Mostovku tvoří dva ocelové nosníky s příčníky a spřažená betonová deska. Rozpětí konstrukce je 50 m.
Ocelová lávka pro pěší
Janíková, Dita ; Barnat, Jan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší. Tato lávka přemosťuje řeku Ostravici ve Sviadnově u Frýdku-Místku. Hlavní náplní této práce bylo pro toto přemostění vypracovat 3 varianty, které byly zhodnoceny a nejlepší varianta byla zpracována podrobně. Jedná se o lávku s celkovým rozpětím 57 m, kde nosnou konstrukci tvoří dva k sobě vzájemně skloněné oblouky. Na těchto obloucích je na závěsech zavěšena ortotropní mostovka s hlavními krajními nosníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.