Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 105 záznamů.  začátekpředchozí96 - 105  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlatokorunská škola a její vizuální didaktické aplikace základního vzdělávání
KARASOVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá Zlatokorunskou školou a její vizuální didaktickou aplikací základního vzdělání. První část je zaměřená na pedagogickou efektivitu využívání pomůcek a didaktických obrazů ve struktuře výuky. Hlavní část tvoří digitalizace zlatokorunských obrazů s odkrytím skrytých detailů obrazů. Závěr práce je věnován možnému využití zlatokorunských artefaktů při současné výuce.
Využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ
KOVÁŘOVÁ, Hana
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ. V teoretické části se zaměřím na popis interaktivní tabule, rozvoj a popis jednotlivých řečových dovedností (poslech, mluvení, čtení, psaní) a jazykových prostředků (gramatika, výslovnost). V praktické části se budu věnovat přípravě několika hodin. Z pozorování, jak dané hodiny proběhly, z rozhovoru s učiteli a z dotazníkového šetření mezi žáky stanovím závěr, pro výuku kterých konkrétních jazykových prostředků a řečových dovedností je dobré interaktivní tabuli využívat.
Návrh pracovních listů pro výuku matematiky na ZŠ a SOU - vybrané kapitoly - Základy statistiky
POVJAKALOVÁ, Marie
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvoření pracovních listů pro výuku matematického celku {\clqq}Základy statistiky`` s pomocí interaktivní tabule a počítače a zjistit, jak interaktivní výuka pomáhá žákům v komplexním procesu vzdělávání. Práce je rozdělena na tři části. V první části se zabývám teorií motivace a různými aktivizujícími metodami výuky, zvláště pak metodou projektové výuky. Ve druhé části jsem provedla rozbor současného stavu využívání počítačů a interaktivní tabule ve výuce matematiky. Třetí, praktickou část, tvoří pracovní listy pro interaktivní tabuli, které jsem samostatně vytvořila, a projekt. Dále se ve třetí části zabývám aplikací vytvořených pracovních listů ve výuce žáků 2. ročníku středního odborného učiliště a jejich porovnáním s výukou klasickou. V závěru jsem uvedla výsledky a poznatky, které jsem během výuky získala.
Výuka slovní zásoby pomocí interaktivní tabule
BUTOROVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce je připravit a prakticky vyzkoušet prezentaci a následné procvičení slovní zásoby pomocí interaktivní tabule. Témata slovní zásoby vychází z RVP a jsou určena pro 6. ročník ZŠ. Jako základní používaná učebnice je Way to Win 6, která právě z RVP vychází. Na základě nastudované odborné literatury jsem připravila metodicky správné prezentace, které se týkají jak významu, tak mluvené a psané formy, a procvičovací aktivity jednotlivých tematických celků, díky kterým budou žáci schopni novou slovní zásobu použít aktivně.
Výuka matematiky na ZŠ s interaktivní tabulí - slovní úlohy
ŠIPONOVÁ, Eliška
Cílem předkládané práce je pokus vytvořit materiál pro výuku slovních úloh na základních školách. Tvorba tohoto dokumentu se odvíjela od teoretických poznatků. Teoretická část mapuje vývoj matematiky od starověku až po současnost. Základní informace potřebné pro vytvoření interaktivní učebnice se opírají o teoretické poznatky o interaktivních tabulích a slovních úlohách, které byli v poslední době publikovány. Výukový materiál byl vytvořen v programu Activstudiu 3 pro interaktivní tabule typu ActivBoard a prakticky vyzkoušen u žáků osmých tříd na Základní škole Plešivec v Českém Krumlově. Cílem této práce bylo zjistit jaký postoj zaujímají žáci k tomuto typu výuky, zda pomocí tohoto programu lépe pochopí řešení slovních úloh a poskytnout vyučujícím materiál pro práci s interaktivní tabulí, protože vytvořit podklady a materiál na tuto výuku je časově náročné.
Interaktivní pomůcky při výuce informatiky na základní škole
MICHÁLEK, David
Moje bakalářská práce se zabývá tématem Interaktivní pomůcky při výuce na základní škole. Uvádí a stručně charakterizuje moderní materiální a nemateriální prostředky pro výuku. Detailněji se zabývá digitální technikou - dataprojektory, interaktivní tabulí a audiovizuální technikou. Jejím těžištěm je však vytvoření ukázkového výukového materiálu pro interaktivní tabuli na výuku informatiky a výpočetní techniky pro základní školy, který naleznete na přiloženém DVD.
Výuka českého jazyka, literární výchovy a slohu s pomocí interaktivní tabule
RADVANOVSKÁ BÁRTOVÁ, Soňa
Diplomová práce {\clqq}Výuka českého jazyka, literární výchovy a slohu s pomocí interaktivní tabule`` se věnuje práci s interaktivní tabulí v hodinách českého jazyka. Cílem této práce je vytvoření výukového CD se třemi vzorovými hodinami, ověřenými v praxi. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy týkající se interaktivní tabule a příslušenství s ní spojenými. Zabývá se také přehledem typů interaktivních tabulí, interaktivních učebnic, interaktivními cvičeními, interaktivními učebnami atd. Jsou zde také zmíněny používané softwary. V teoretické části je současně zahrnuta novinka ve vzdělání s pomocí moderních technologií v České republice. Východiskem praktické části je vytvoření manuálu na CD, který bude ověřený praxí a použitelný pro další hodiny výuky českého jazyka. CD obsahuje tři odučené hodiny. Další součástí praktické části je anketa provedená mezi učiteli vyučujícími český jazyk s interaktivní tabulí a jejich názory a postřehy na tuto metodu práce. K vlastnímu členění této práce slouží jednotlivé kapitoly a následující podkapitoly.
VÝUKA VYBRANÝCH TÉMAT PRO VÝUKU MATEMATIKY NA ZŠ S INTERAKTIVNÍ TABULÍ - ČÍSELNÉ OBORY
BACHR, Ondřej
Anotace Ve své diplomové práci jsem se zabýval celými čísly a jejich výukou pomocí počítače a interaktivní tabule. Vlastní diplomová práce je rozdělena na tři části, a to teoretickou, dotazníkové šetření a praktickou. V první teoretické části jsem se zabýval vyučovacími zásadami, způsobem prověřování vědomostí, dovedností a návyků žáků a možnostmi využití počítače ve výuce zaměřené na práci s interaktivní tabulí. Druhou část tvoří mé vlastní dotazníkové šetření, které jsem provedl na vybraných ZŠ. Jeho úkolem bylo zjistit přítomnost a využití interaktivních tabulí a zdokumentovat poznatky učitelů při využívání této pomůcky. Třetí praktická část obsahuje mnou vytvořené pracovní listy pro interaktivní tabuli a jejich užití ve výuce 7. ročníku na ZŠ. Dále jsou zde uvedeny poznatky a zjištění, které jsem v průběhu vlastní výuky získal.
Návrh pracovních listů pro výuku matematiky na ZŠ a SOU, vybrané kapitoly - procenta, osová souměrnost
KRÁTKÁ, Lenka
Ve své diplomové práci se zabývám procenty a osovou souměrností a jejich výukou s využitím počítače. Konkrétně se jedná o výuku pomocí interaktivní tabule. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části se zabývám různými metodami výuky, možnostmi využití počítačů ve výuce a také možnostmi interaktivní tabule obecně. Druhou část tvoří mnou vytvořené pracovní listy pro interaktivní tabuli a jejich aplikace ve výuce žáků 2. ročníku středního odborného učiliště. V závěru jsou potom uvedeny výsledky a poznatky, které jsem během této výuky získala.
Využití interaktivní tabule ve výuce němčiny na ZŠ
KOCHRDOVÁ, Petra
Diplomová práce s názvem Interaktivní tabule ve výuce němčiny na ZŠ by měla představit moderní pomůcku - interaktivní tabuli a možnosti jejího využití při výuce německého jazyka na základní škole. Technický rozvoj jde neustále dopředu a interaktivní tabule přináší do výuky nové možnosti. V teoretické části jsou zmíněni někteří výrobci a typy interaktivních tabulí i příslušenství, které je možno dokoupit. Dále jsou zmíněny interaktivní učebnice, portály a materiály dostupné na internetu. Je zde také návod na obsluhu interaktivní tabule, který by mohl vyučujícím první setkání s interaktivní tabulí ulehčit. Cílem diplomové práce je zjistit, zda lze interaktivní tabuli funkčně využívat ve výuce němčiny a v čem spočívá přínos jejího využívání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 105 záznamů.   začátekpředchozí96 - 105  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.