Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Neumann, Josef ; Dohnal, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.