Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Demokracie a islám: Muslimové ve Francii - dopady imigrační a integrační politiky
Krausová, Hana ; Šánová, Lucie (vedoucí práce) ; Fínková, Eva (oponent)
Pro liberálně demokratickou zemi západní Evropy, jako je Francie, je obtížné přijmout přistěhovalce, kteří přinášejí odlišné tradice, kulturu a zejména náboženství, které s sebou nese specifické nároky. Nadto je ve Francii typický silný nacionalismus, patriotismus a hrdost na své vlastní kulturní tradice. I z tohoto důvodu může být komunikace a tolerance vůči výrazně odlišným či nepřizpůsobivým přistěhovalcům obtížná. Navrhovaná práce se zaměří na muslimy žijící na území Francie. Z historického hlediska se bude věnovat období od konce 2. světové války dodnes, kdy počty přistěhovalců muslimského původu začaly rapidně stoupat. Francie se s tím snaží vyrovnat po svém, ale dnes obecně platí, že kritéria pro přiznání občanství a všeobecně nároky na přizpůsobení se zvyšují jak v oblasti zákonodárství, tak značnou měrou i v přístupu francouzských občanů k přistěhovalcům. Pro přesnější pochopení tohoto tématu je nutné vyjasnit rozdíly mezi různými skupinami muslimů z hlediska doby příchodu do Francie, země původu i vyznávaného směru islámu. Ve své práci popíši různorodost muslimů, kteří ve Francii žijí, dále budu zkoumat dopady imigrační a integrační politiky Francie právě na tyto obyvatele.
Práce s dyskalkulikem
MATĚJKOVÁ, Daniela
Diplomová práce: ?Práce s dyskalkulikem? vymezuje termín specifické poruchy učení, jednotlivé specifické poruchy učení se zaměřením na dyskalkulii. Podává stručný přehled o metodách, formách, pomůckách, jednotlivých postupech reedukace a dotýká se možností integrace dyskalkuliků v současné základní škole. Praktická část se zabývá začleněním dyskalkulických žáků do vyučovacího procesu a zjišťuje formy, metody a pomůcky, které jsou vyučujícím zajišťovány. Je tvořena třemi kazuistikami a výsledky dotazníku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.