Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanovení životnosti dolního integrálního panelu křídla letounu L410 NG filozofií damage tolerance
Vlček, Dalibor ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Augustin, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením damage tolerance analýzy dolního integrálního panelu křídla letounu L410 NG zahrnující výpočet růstových křivek únavových trhlin, analýzu zbytkové pevnosti konstrukce a návrh programu periodických prohlídek. DT analýza byla provedena s využitím MKP modelu křídla a programu AFGROW.
Analýzy damage tolerance s uvážením interakce zatěžovacích kmitů
Vaněk, David ; Augustin, Petr (oponent) ; Bvoc, Maroš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií retardačních modelů šíření únavové trhliny. V této práci je proveden jejich popis, zhodnocení, verifikace a následná aplikace demonstrována damage tolerance analýzou konkrétního konstrukčního uzlu letounu L 410 NG v oblasti spojení dolních pásnic zadního nosníku. Výstupem této práce je provedeno srovnání damage tolerance analýzy s dosavadní metodikou využívanou ve společnosti Aircraft Industries a.s., tj. lineární modely bez uvážení interakce zatěžovacích kmitů. Porovnány jsou růstové křivky únavových trhlin, počáteční a časové intervaly periodických prohlídek. K verifikaci a aplikaci retardačních modelů je využit program AFGROW.
Damage tolerance analysis of wing to fuselage joint of L 410 NG airplane
Duchoň, Peter ; Mališ, Michal (oponent) ; Augustin, Petr (vedoucí práce)
Master's thesis deals with the damage tolerance analysis of wing-to-fuselage joint of L 410 NG airplane. Thesis includes determination of the load distribution to the individual attachments of wing-to-fuselage joint, residual strength analysis and residual fatigue life analysis of the most loaded attachment lugs, calculation of fatigue crack growth curves in the attachment solids and inspection program proposal. This analysis was performed using FE model of the wing and central part of the fuselage and AFGROW software.
Analýzy damage tolerance s uvážením interakce zatěžovacích kmitů
Vaněk, David ; Augustin, Petr (oponent) ; Bvoc, Maroš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií retardačních modelů šíření únavové trhliny. V této práci je proveden jejich popis, zhodnocení, verifikace a následná aplikace demonstrována damage tolerance analýzou konkrétního konstrukčního uzlu letounu L 410 NG v oblasti spojení dolních pásnic zadního nosníku. Výstupem této práce je provedeno srovnání damage tolerance analýzy s dosavadní metodikou využívanou ve společnosti Aircraft Industries a.s., tj. lineární modely bez uvážení interakce zatěžovacích kmitů. Porovnány jsou růstové křivky únavových trhlin, počáteční a časové intervaly periodických prohlídek. K verifikaci a aplikaci retardačních modelů je využit program AFGROW.
Damage tolerance analysis of wing to fuselage joint of L 410 NG airplane
Duchoň, Peter ; Mališ, Michal (oponent) ; Augustin, Petr (vedoucí práce)
Master's thesis deals with the damage tolerance analysis of wing-to-fuselage joint of L 410 NG airplane. Thesis includes determination of the load distribution to the individual attachments of wing-to-fuselage joint, residual strength analysis and residual fatigue life analysis of the most loaded attachment lugs, calculation of fatigue crack growth curves in the attachment solids and inspection program proposal. This analysis was performed using FE model of the wing and central part of the fuselage and AFGROW software.
Stanovení životnosti dolního integrálního panelu křídla letounu L410 NG filozofií damage tolerance
Vlček, Dalibor ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Augustin, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením damage tolerance analýzy dolního integrálního panelu křídla letounu L410 NG zahrnující výpočet růstových křivek únavových trhlin, analýzu zbytkové pevnosti konstrukce a návrh programu periodických prohlídek. DT analýza byla provedena s využitím MKP modelu křídla a programu AFGROW.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.