Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cenové prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice
Votruba, Daniel ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou cenového prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice. V teoretické části se blíže představuje koncept nejen marketingu a marketingové komunikace, ale také se dotýká reklamy jako takové včetně popisu různých typů tradičních masových médií a jejich role ve společnosti. Dále se tato práce soustředí na konkrétní komunikační kanál - venkovní reklamu. Představuje její historii, vývoj, proces plánování a trendy. Popisuje různé druhy formátů nabízených na českém trhu, včetně těch inovativních a alternativních, ale zároveň také přibližuje aktuální problémy a omezení spojené s tímto médiem. Nicméně i tak zadavatelé v současné době do standardních OOH reklamních formátů investují nemalé částky a dodavatelé se snaží shromažďovat čím dál tím přesnější data pro zvýšení efektivity tohoto komunikačního kanálu. Nabídka provozovatelů venkovní reklamy je na českém trhu koncentrována na několik velkých hráčů. Konkrétní poptávku a nabídku dodavatelů OOH reklamy paralelně s nabídkou oslovených mediálních agentur obsahuje v návaznosti část praktická. V této části je analyzováno a zhodnoceno jakým způsobem trh outdoorové reklamy cenově reaguje na inzertní poptávku zadavatelů reklamy. Autor se zaměřuje v rámci zkoumání na hlavní a dílčí cíl práce. V případě hlavního cíle...
Cenové prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice
Votruba, Daniel ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou cenového prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice. V teoretické části se blíže představuje koncept nejen marketingu a marketingové komunikace, zároveň se také dotýká reklamy jako takové a její role ve společnosti, která je v mnohých případech kontroverzní. Dále se tato práce soustředí na konkrétní komunikační kanál a to venkovní reklamu. Představuje její historii, vývoj a současné trendy. Popisuje různé druhy formátů nabízených na českém trhu, včetně těch inovativních a alternativních, ale zároveň také přibližuje aktuální problémy a omezení spojené s tímto médiem. Nicméně i tak zadavatelé v současné době do standardních OOH reklamních formátů investují nemalé částky a dodavatelé se snaží shromažďovat čím dál tím přesnější data pro zvýšení efektivity tohoto komunikačního kanálu. Nabídka provozovatelů venkovní reklamy je na českém trhu koncentrována na několik velkých hráčů. Konkrétní poptávku a nabídku dodavatelů OOH reklamy paralelně s nabídkou oslovených mediálních agentur obsahuje v návaznosti část praktická. V této části je analyzováno a zhodnoceno jakým způsobem trh outdoorové reklamy cenově reaguje na inzertní poptávku zadavatelů reklamy. Autor se zaměřuje v rámci zkoumání na hlavní a dílčí cíl práce. V případě hlavního cíle je využito...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.