Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti
Koláček, Tomáš ; Číp, Vítězslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro mladou společnost pohybující se na mediálním a marketingovém trhu. V této diplomové práci je popsáno použití klíčových metod, základní teoretické hypotézy a vlastní fyzická realizace metod a podpůrných metod spojených s tématem práce na základě vypracovaných analýz.
Marketingová strategie společnosti
Koláček, Tomáš ; Číp, Vítězslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro mladou společnost pohybující se na mediálním a marketingovém trhu. V této diplomové práci je popsáno použití klíčových metod, základní teoretické hypotézy a vlastní fyzická realizace metod a podpůrných metod spojených s tématem práce na základě vypracovaných analýz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.