Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení účinnosti sacího kanálu zážehového motoru
Herka, Miroslav ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce popisuje konstrukční řešení sacích kanálů soudobých spalovacích motorů, jejich základní vlastnosti a jednotlivé typy proudění. Práce je zaměřena na experimentálním měření reálného sacího kanálu motoru Husaberg, jehož výsledky jsou porovnány s výsledky počítačové simulace v systému CFD. Dále popisuje tvorbu 3D parametrického modelu v systému Pro/ENGINNEER na základě reálné geometrie získané systémem ATOS. Na konci práce je porovnání výsledků počítačové simulace původní geometrie kanálu s původními ventily s různými změnami variant tvarů ventilů.
Hlava zkušebního jednoválcového motoru
Lesák, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o konstrukčních řešeních spalovacích prostorů a sacích kanálů zážehových spalovacích motorů včetně jejich základních vlastností. Součástí práce je experimentální měření reálného sacího kanálu motoru Mikron III. Dále popisuje tvorbu 3D modelu pro CFD simulace proudění, návrhy optimalizace pro zvýšení plnící účinnosti motoru a zhodnocení výsledků.
Optimalizace sacího kanálu spalovacího motoru
Michal, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci sacího kanálu moderního spalovacího motoru. Popisuje sestavení 3D modelu v prostředí softwaru Pro Engineer na základě reálné geometrie získanou reverzním inženýrstvím systémem ATOS a metodou CFD simuluje proudění sacím traktem. Na konci práce jsou porovnány výsledky počítačové simulace s reálnou zkouškou na průtokoměru.
Optimalizace sacího potrubí zážehového motoru
Vávrovec, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro čtyřdobý motor rallyecrossové divize 1A. Pro zvýšení plnící účinnosti se zde využívá teorie rezonančního přeplňování, které je založeno na ladění délek sacího potrubí. Využívá se vlnového efektu. Jako pohonnou jednotku jsem si vybral čtyřválcový, vodou chlazený, atmosférický motor z vozu VW Polo 6N GTI. Návrh je vytvořen tak aby odpovídal regulím divize 1A.
Hlava zkušebního jednoválcového motoru
Lesák, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o konstrukčních řešeních spalovacích prostorů a sacích kanálů zážehových spalovacích motorů včetně jejich základních vlastností. Součástí práce je experimentální měření reálného sacího kanálu motoru Mikron III. Dále popisuje tvorbu 3D modelu pro CFD simulace proudění, návrhy optimalizace pro zvýšení plnící účinnosti motoru a zhodnocení výsledků.
Zvýšení účinnosti sacího kanálu zážehového motoru
Herka, Miroslav ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce popisuje konstrukční řešení sacích kanálů soudobých spalovacích motorů, jejich základní vlastnosti a jednotlivé typy proudění. Práce je zaměřena na experimentálním měření reálného sacího kanálu motoru Husaberg, jehož výsledky jsou porovnány s výsledky počítačové simulace v systému CFD. Dále popisuje tvorbu 3D parametrického modelu v systému Pro/ENGINNEER na základě reálné geometrie získané systémem ATOS. Na konci práce je porovnání výsledků počítačové simulace původní geometrie kanálu s původními ventily s různými změnami variant tvarů ventilů.
Optimalizace sacího kanálu spalovacího motoru
Michal, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci sacího kanálu moderního spalovacího motoru. Popisuje sestavení 3D modelu v prostředí softwaru Pro Engineer na základě reálné geometrie získanou reverzním inženýrstvím systémem ATOS a metodou CFD simuluje proudění sacím traktem. Na konci práce jsou porovnány výsledky počítačové simulace s reálnou zkouškou na průtokoměru.
Optimalizace sacího potrubí zážehového motoru
Vávrovec, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro čtyřdobý motor rallyecrossové divize 1A. Pro zvýšení plnící účinnosti se zde využívá teorie rezonančního přeplňování, které je založeno na ladění délek sacího potrubí. Využívá se vlnového efektu. Jako pohonnou jednotku jsem si vybral čtyřválcový, vodou chlazený, atmosférický motor z vozu VW Polo 6N GTI. Návrh je vytvořen tak aby odpovídal regulím divize 1A.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.