Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávací význam naučných stezek v Chráněné krajinné oblasti Pálava
Němečková, Vladislava
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením vzdělávacího významu naučných stezek v Chráněné krajinné oblasti Pálava na konkrétním příkladu Archeostezky. Zaměřuje se na význam, vybavení naučných stezek, pravidla a dostupné finanční prostředky pro jejich zřízení. Součástí je zpracování dotazníkového šetření a následné statistické vyhodnocení pomocí různých kritérií. Praktickým výstupem této práce je přiblížení profilu návštěvníků a jejich znalostí, před a po absolvování naučné stezky. Prostor je rovněž věnován možným opatřením vedoucím ke zlepšení vybavenosti a propagace stezky.
Posouzení současného stavu území a návrh rekreačního využití okolí Vidnavy
Paličková, Věra
V této bakalářské práci se zaměřuji na posouzení současného stavu okolí Vidnavy a možné rekreační využití v podobě naučné stezky. V práci je stručně popsána historie, současnost a turistické zajímavosti města Vidnava. Součástí práce je i popis přírodních poměrů okolí a popis základních informací o městě Vidnava. Výsledkem práce je zhodnocení stávajícího stavu, návrh naučné stezky, popsání jednotlivých panelů a zakreslení do mapových pokladů. Navrhovaná naučná stezka má celkovou délku 4 kilometry a nachází se na ni 7 zastávek, které vedou po stávající lesní cestní síti taktéž hodnocené. Dále je zhodnocen vegetační doprovod kaolínového lomu a práce také obsahuje návrh vegetačního doprovodu vodní nádrže.
Návrh tématické naučné stezky v okrese Znojmo
Gruber, Milan
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu naučné stezky v okrese Znojmo. Vybraná lokalita naučné stezky se nachází v katastrálním území Čížova v okrese Znojmo. Při řešení diplomové práce autor spolupracoval se Správou Národního parku Podyjí. Teoretická část práce se zabývá problematikou rekreačního zpřístupňování krajiny jako možnosti rozvoje venkova a komplexní analýzou podmínek, charakteristik a vlastností řešeného území. Využita byla metoda rešerše odborné literatury. V praktické části byly zjištěné informace vyhodnoceny a za použití metody sociologického šetření formou dotazníku a terénních průzkumů v daném území byla navržena naučná stezka včetně doprovodné infrastruktury. V závěru práce byly navrženy možné způsoby propagace naučné stezky, stanoveny předpokládané náklady na realizaci a zjištěny možné zdroje financování. Výsledný návrh bude podkladem k samotné realizaci naučné stezky Správou Národního parku Podyjí.
Návrh naučné stezky v Mokré-Horákově
Libánková, Ivana
Práce se zabývá návrhem naučné stezky v obci Mokrá -- Horákov. Návrh stezky je veden lesem i zastavěným územím. Z tohoto důvodu je zaměření naučné stezky variabilní. Je poukázáno jak na živou přírodu, tak na neživou. Dále je v práci řešeno dotazníkové šetření zájmu občanů o naučnou stezku, informace týkající se stavebního zákona a kalkulace s financováním projektu. Výsledkem práce jsou reálné návrhy tabulí.
Mapování a návrh úpravy pramenných vývěrů v polesí Valšovice
Čechová, Martina
Diplomová práce se zabývá mapováním a návrhy úprav pramenných vývěrů na školním polesí Valšovice, které náleží Střední lesnické škole v Hranicích. Cílem práce bylo provedení laboratorních rozborů, roční sledování studánek, měření vydatnosti pramene, jeho teploty, pH a obsahu kyslíku. Zjištěné hodnoty byly posléze vyhodnoceny a znázorněny pomocí tabulek a grafů. Diplomová práce obsahuje textové návrhy úprav všech studánek a u vybrané studánky je textový návrh doplněn grafickým znázorněním a ručním náčrtem zobrazujícím zasazení upravené studánky, informačního panelu a lavičky do území, ve kterém se studánka nachází. Dále diplomová práce řeší návrh rozšíření stávající naučné stezky Valšovice o lokality, na nichž se studánky vyskytují a návrh informačních panelů k rozšířené části naučné stezky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.