Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výběr a adaptace zaměstnanců ve vybrané organizaci
Hanzalová, Kamila ; Tomšíková, Kateřina (vedoucí práce) ; Ivan, Ivan (oponent)
Bakalářská práce Výběr a adaptace zaměstnanců ve vybrané organizaci analyzuje metody výběru a způsoby adaptace nových zaměstnanců na České poště, s. p.. V teoretické části byly definovány pojmy z oblasti řízení lidských zdrojů, hlavní důraz byl kladen na charakteristiku personálních činností, které realizuje personální útvar, a to především na výběr a adaptaci nových pracovníků. V úvodu praktické části byla představena vybraná organizace, na kterou se bakalářská práce zaměřovala Česká pošta, s. p., a byly popsány činnosti a služby, které organizace poskytuje. Hlavním cílem bakalářské práce bylo na základě analýzy vybraných personálních činností navrhnout vlastní doporučení pro případné zlepšení a zefektivnění výběru nových zaměstnanců a urychlení jejich úspěšné adaptace v organizaci. Metodami, které byly k dosažení cíle použity byl individuální rozhovor s odborníkem z oddělení řízení lidských zdrojů a rovněž rozhovory s nově přijatými zaměstnanci, kteří v nedávné době výběrovým řízením a adaptačním procesem prošli. Na základě vyhodnocení rozhovorů je nabídnuto vlastní doporučení na zlepšení adaptačního procesu.
Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu
Šenková, Simona ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Diplomová práce "Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu" vysvětluje vztah zákazníka se značkou pohledem nové teorie, která rozšiřuje stávající znalosti zapojování značek do lidského sebepojetí. Cílem práce je vytvoření profilů představitelů, rozlišených dle teorie BESC na nízkou a vysokou úroveň, pomocí individuálních hloubkových rozhovorů. Teoretická část definuje postupně identitu značky, sebepojetí a jejich vzájemné spojení. Na tyto kapitoly navazují popisy kvantitativních studií, které shrnují základní poznatky o teorii BESC. Praktická část analyzuje hloubkové rozhovory, charakterizuje jednotlivě obě skupiny a posléze je porovnává mezi sebou. Závěr práce srovnává výstupy kvantitativního výzkumu s výzkumem kvalitativním, a současně formuluje výše zmíněné profily doplněné o manažerská doporučení pro využití teorie BESC v reálné marketingové praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.