Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopravní dostupnost obcí Karlovarského kraje individuální a hromadnou dopravou
Jaroš, Václav
Tato diplomová práce se zabývá prostorovou orientací dopravních vztahů v Karlovarském kraji s důrazem na vazby mezi centry regionu a jejich zázemím. V první části práce je zpracována obecná charakteristika zájmového území. Na ni navazuje výběr center dopravní spádovosti Karlovarského kraje a podrobná analýza jejich akcesibility. Ta tvoří základ pro dopravně-geografickou regionalizaci kraje, podle jednotlivých měr akcesibility. Závěrečná část práce se věnuje srovnání jednotlivých regionalizací a identifikací vlivů, jež na ně působí.
Technicko-ekonomické vyhodnocení systému sdílených automobilů
Danielowitzová, Dagmar
Tato diplomová práce se zabývá problematikou budoucnosti sdílených automobilů. První část práce se bude věnovat teoretickým poznatkům související s danou problematikou. Zabývat se bude individuální automobilovou dopravou, dopravními nehodami, sdílenou ekonomikou, carsharigem. Veškeré teoretické poznatky budou aplikovány v praktické části diplomové práce. Praktická část práce bude věnována ekonomickému zhodnocení využití carsharingu v porovnání s vlastněným automobilem. Součástí budou i ekonomické modely.
Dopravní dostupnost obcí Karlovarského kraje individuální a hromadnou dopravou
Jaroš, Václav
Tato diplomová práce se zabývá prostorovou orientací dopravních vztahů v Karlovarském kraji s důrazem na vazby mezi centry regionu a jejich zázemím. V první části práce je zpracována obecná charakteristika zájmového území. Na ni navazuje výběr center dopravní spádovosti Karlovarského kraje a podrobná analýza jejich akcesibility. Ta tvoří základ pro dopravně-geografickou regionalizaci kraje, podle jednotlivých měr akcesibility. Závěrečná část práce se věnuje srovnání jednotlivých regionalizací a identifikací vlivů, jež na ně působí.
VLIV DOPRAVNÍ DOSTUPNOSTI NA DOJÍŽĎKU OBYVATEL ZA PRACÍ DO STŘEDISEK OSÍDLENÍ V JIHOČESKÉM KRAJI
MATEJOVÁ, Vlasta
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou celkové dojížďky a dojížďky za prací do středisek osídlení v rámci Jihočeského kraje a časovou dostupností vymezených regionů pomocí individuální automobilové dopravy. Na základě údajů o dojížďce ze SLDB 2011 je sledována prostorová organizace Jihočeského kraje. Výběr středisek pro sociogeografickou regionalizaci je proveden na základě tří metod - metody geografů L. Sýkory, M. Hampla a M. Haláse. Díky aplikaci tří různých metod dochází k eliminaci roztříštěné prostorové struktury a k eliminaci nejmenších středisek. Druhá část analytické kapitoly se zabývá sledováním časové dostupnosti ve vymezených regionech. Analytické části předchází část teoretická, která se zabývá teoretickému zpracování dopravní dostupnosti, dojížďky obyvatelstva do zaměstnání a stanovením hypotéz. Další kapitola je věnována metodice práce a zdrojům dat.
Dopravní dostupnost obcí Karlovarského kraje individuální a hromadnou dopravou
Jaroš, Václav ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Kraft, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá prostorovou orientací dopravních vztahů v Karlovarském kraji s důrazem na vazby mezi centry regionu a jejich zázemím. V první části práce je zpracována obecná charakteristika zájmového území. Na ni navazuje výběr center dopravní spádovosti Karlovarského kraje a podrobná analýza jejich akcesibility. Ta tvoří základ pro dopravně-geografickou regionalizaci kraje, podle jednotlivých měr akcesibility. Závěrečná část práce se věnuje srovnání jednotlivých regionalizací a identifikací vlivů, jež na ně působí.
Možnosti rozvoje udržitelné dopravy v Praze
Macháč, Richard ; Černá Silovská, Hana (vedoucí práce) ; Kolaříková, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou udržitelné dopravy. V teoretické části je kladen důraz na zasazení konceptu udržitelné dopravy do širších souvislostí a popisuje různé faktory, které ovlivňují volbu dopravního prostředku, což je klíčové pro dopravní plánování. Dále popisuje soubor různorodých nástrojů k regulaci dopravy. V závěru teoretické části jsou uvedeny konkrétní přístupy ve vybraných městech celého světa. Praktická část vychází z velkého množství vlastních průzkumů, které umožnily porozumět dopravním problémům vybrané městské části Prahy. Na základě výsledků těchto průzkumů jsou následně navržena opatření, která mohou vést ke snížení intenzity automobilové dopravy v dané oblasti. Většinu těchto opatření lze aplikovat i na jiné městské části v Praze.
Časová dostupnost středisek veřejné správy ve vybraných okresech Jihočeského kraje (Strakonice, Písek, Tábor)
ZÁPOTOČNÁ, Markéta
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou časové dopravní dostupnosti středisek veřejné správy z částí obcí spadajících do správních obvodů těchto center. Toto je realizováno na území třech bývalých okresů Jihočeského kraje - Strakonice, Písek a Tábor na základě statistického šetření časové dostupnosti jak hromadnou tak individuální dopravou. Nejprve jsou však v práci popsána teoretická východiska a nejdůležitější prameny, z nichž autor čerpá. Dále jsou vysvětleny nejdůležitější pojmy, se kterými autor v práci operuje. V kapitole Metodika práce je podrobně vysvětlen postup při tvorbě praktické části této práce. Výsledky zkoumání jsou adekvátně zhodnoceny a kartograficky znázorněny.
Časová dostupnost středisek veřejné správy ve vybraných okresech Jihočeského kraje (Český Krumlov, České Budějovice, Jindřichův Hradec)
RŮŽIČKA, Robin
Předkládaná bakalářská práce se zabývá časovou dostupností středisek správních obvodů obcí s rozšířenou působností z jednotlivých katastrálních území pod tato střediska spadajících ve třech vybraných okresech Jihočeského kraje. Autor zkoumá okresy Český Krumlov, České Budějovice a Jindřichův Hradec. Práce uvádí teoretický přehled o dopravní dostupnosti, jejím vývoji a významu a soustřeďuje se v pozadí také na témata dopravní obslužnosti a perifernosti území. Nechybí ani sociogeografické vymezení vybraných okresů s důrazem na jejich dopravní infrastrukturu a sídelní strukturu. Hlavním cílem práce je analýza a komparace časové dostupnosti hromadnou a individuální dopravou ve třech sledovaných okresech a zpracování mapových výstupů, které tuto analýzu graficky znázorňují.
Časová dostupnost pracovních středisek Jihočeského kraje
KOUŘIMOVÁ, Andrea
Předkládaná bakalářská práce se zabývá časovou dostupností pracovních středisek Jihočeského kraje pomocí individuální dopravy. Úvodní kapitoly se věnují cílům bakalářské práce, teoretickým východiskům, rozboru publikované literatury a stanoveným hypotézám. Kapitola ?metodika zpracování? je věnována popisu jednotlivých metod, které jsou použity pro popsání vymezených pracovních středisek na území Jihočeského kraje, analýze časové dostupnosti individuální dopravou a vizualizaci získaných prostředků pomocí nástrojů geografických informačních systémů. Hlavní kapitola celé bakalářské práce obsahuje rozsáhlou analýzu časové dostupnosti, kde jsou zohledněny mapové a tabulkové výstupy pracovních středisek, regionů dostupnosti a dojížďkových regionů.
Dostupnost lékáren Jihočeského kraje
SCHLÖGELOVÁ, Lenka
Bakalářská práce se zaměřuje na dostupnost lékáren v Jihočeském kraji. Hned v úvodu jsou cíle bakalářské práce. V následujících kapitolách jsou obsáhlá teoretická východiska, rozbor literatury a stanovené hypotézy. Další část práce se zabývá metodami, které jsou použity pro vypracování analýzy dostupnosti lékáren za pomoci geografických informačních systémů. Poslední kapitola ?analýza dostupnosti lékáren? se zabývá rozmístěním lékáren v Jihočeském kraji, provozovateli lékáren, dostupností spádových obcí, časovou dostupností, mapovými a tabulkovými výstupy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.