Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců České Zbrojovky Uherský Brod.
Farkašová, Petra ; Koníček, Ladislav (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku Česká zbrojovka, a. s. Uherský Brod. Vzdělaní pracovníci tvoří klíč k úspěšnému chodu organizace. Hlavním cílem předkládané diplomové práce je na základě realizované analýzy stávajícího stavu vzdělávacího systému podniku, navrhnout žádoucí změny tohoto systému tak, aby podpořily další úspěšný rozvoj zaměstnanců a podniku jako celku. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je část teoretická a popisuje systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Druhá část je tvořena metodologií. Třetí část je analytická, v této části je provedena analýza současného vzdělávacího systému společnosti. Čtvrtá část obsahuje návrhy na zlepšení tohoto systému.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců České Zbrojovky Uherský Brod.
Farkašová, Petra ; Koníček, Ladislav (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku Česká zbrojovka, a. s. Uherský Brod. Vzdělaní pracovníci tvoří klíč k úspěšnému chodu organizace. Hlavním cílem předkládané diplomové práce je na základě realizované analýzy stávajícího stavu vzdělávacího systému podniku, navrhnout žádoucí změny tohoto systému tak, aby podpořily další úspěšný rozvoj zaměstnanců a podniku jako celku. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je část teoretická a popisuje systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Druhá část je tvořena metodologií. Třetí část je analytická, v této části je provedena analýza současného vzdělávacího systému společnosti. Čtvrtá část obsahuje návrhy na zlepšení tohoto systému.
Education of employees at US Steel Kosice
Tronková, Veronika ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces vzdělávání ve vybrané společnosti, je to jeden z nejdůležitějších procesů probíhající v organizaci a také v oblasti řízení lidských zdrojů. Cílem této práce je analýza a popis vzdělávacích procesů ve společnosti z pohledu lektorů a návrh na případná zlepšení, které by mohly být nápomocné nejen pro lektory a účastníky vzdělávacích akcí, ale také pro celou společnost. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, časti teoretické a části praktické. Teoretická část je zaměřena na teoretické definice vzdělávání, vzdělávání v organizaci, na chatakterizování oblastí, forem a metod vzdělávání a na popis procesů, které probíhají během celého vzdělávání. Praktická část je zaměřena na základní charakteristiku společnosti, na popis procesů v ní probíhajících a nakonec na výzkum procesu učení pomocí využití techniky dotazníku. Závěr praktické části bakalářské práce obsahuje shrnutí dotazníku a návrhy na zlepšení celého procesu v konkrétní společnosti.
Analysis of the corporate educational system
Valachová, Alica ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku vzdělávání zaměstnanců. Cílem práce je analýza podnikového systému vzdělávání v konkrétní společnosti, odhalení nedostatků a v konečném důsledku doporučení pro zlepšení zavedeného systému. První část je zaměřená na teoretické uvedení do problematiky z oblasti podnikového vzdělávání se zaměřením na systematické vzdělávání, plánování a realizaci. Druhá část práce se věnuje analýze konkrétního podniku, ve které je stručně charakterizován celý vzdělávací systém podniku IKEA. Závěr je věnovaný celkovému shrnutí vzdělávání ve společnosti IKEA, je navrhnuté řešení a doporučení, které by mohlo vylepšit odborné profesní vzdělání ve společnosti.
Vzdělávání zaměstnanců v organizaci
Kučerová, Jana ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Bakalářská práce zpracovává téma vzdělávání zaměstnanců v organizaci. Je rozdělena do dvou částí -- teoretické a analytické. V teoretické části se zaměřuji na charakteristiku vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizaci a systém vzdělávání zaměstnanců, ve kterém charakterizuji čtyři fáze základního cyklu systematického vzdělávání v organizaci - identifikaci potřeb vzdělávání, plánování vzdělávání, realizaci vzdělávání a vyhodnocování vzdělávání včetně měření jeho efektivity. Analytická část bakalářské práce obsahuje analýzu současného systému vzdělávání ve společnosti XY, rozdělenou do dvou rovin. První je strategická rovina obsahující kapitolu "Charakteristika společnosti XY a její zaměstnanecká struktura" a kapitolu "Postavení funkce vzdělávání ve společnosti XY", která se zabývá zakotvením koncepce vzdělávání ve společnosti XY a její provázaností s ostatními personálními činnostmi. Druhá rovina, systémová, je zaměřena na analýzu čtyř fází vzdělávacího cyklu ve společnosti XY se všemi jejich atributy. Na závěr uvádím krátké shrnutí poznatků z provedené analýzy a navrhuji doporučení ke zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.