Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spotřební chování v oblasti m-commerce
Křivák, Martin
Křivák, M. Spotřební chování v oblasti m-commerce. Diplomová práce. Brno: Men-delova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá spotřebním chováním v oblasti m-commerce (mobilní komerce). Z primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření je zjiš-těno, že spotřebitelé vnímají jako největší výhody m-commerce možnost nakupo-vat kdykoliv a odkudkoliv a pohodlnost. Na druhou stranu jako největší nevýhody vnímají těžkou adaptaci starších lidí a omezený fyzický kontakt. Faktory, které nejvíce ovlivňují spotřebitelské chování jsou ceny, nabídka a dostupnost a uživatel-ská přívětivost. Také je zjištěno, že spotřebitelé nejvíce nakupují zboží nebo služby z těchto kategorií: potraviny, nápoje a krmivo pro zvířata, oblečení a doplňky a také elektronika. Pomocí shlukové analýzy jsou spotřebitelé rozděleni do čtyř segmentů a pro každý z nich jsou stanovena doporučení pro prodejce.
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Parfusová, Zuzana
Parfusová, Z. Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s doplňky stravy. Jejím cílem je identifikace faktorů, které ovlivňují chování spotřebitelů na daném trhu. Dílčím cílem je zjistit, zda na spotřebitele při výběru a nákupu doplňků stravy působí framing efekt. Teoretická část vychází z odborné literatury a zaobírá se pojmy týkajícími se sledované problematiky. Analytická část zahrnuje analýzu sekundárních i primárních dat. Na základě získaných výsledků z provedených analýz jsou navržena doporučení pro podnikatelské subjekty působící na trhu s doplňky stravy.
Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu
Feist, Patrik
Feist, P. Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá udržitelností malých a středních potravinářských formátů na českém trhu. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení udržitelnosti malých a středních maloobchodních firem působících na českém trhu. Práce zkoumá maloobchodní trh potravin, sleduje preference zákazníků a identifikuje hlavní faktory ovlivňující zákazníky na maloobchodním potravinářském trhu. V diplomové práci je využita technika marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření. Výstupem práce je určení hlavních faktorů, které ovlivňují chování zákazníků na maloobchodním trhu potravin a návrhy doporučení pro tradiční české obchodníky.
Spotřebitelské chování na trhu s čajem
Kocúrová, Martina
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu čaje v České republice. Práce zkoumá trh s čajem, sleduje vývoj spotřeby čaje, preference spotřebitelů a identifikuje hlavní faktory ovlivňující spotřebitele na daném trhu. V diplomové práci jsou využity techniky marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření, kvalitativní rozhovory a shluková analýza. Výstupem práce je určení hlavních faktorů, které ovlivňují spotřebitelské chování na trhu s čajem, charakteristika segmentů trhu a návrhy doporučení pro subjekty působící na trhu s čajem.
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Galušková, Klára
Diplomová práce se zabývá nákupním chování spotřebitele a loajalitou zákazníka na trhu s kávou v České republice. Obsahuje krátký přehled trhu kávy v České republice, jeho velikost a vývoj, přehledně mapuje trh kaváren a na základě primárních dat zjišťuje preference a faktory ovlivňující spotřebitele při konzumaci a nákupu kávy. Primární data jsou získána dotazníkovým šetřením (n=446) a hloubkovými rozhovory (n=5). Kvantitativní výzkum dále vede k určení hlavních faktorů, které ovlivňuje nákupní chování spotřebitele. Na základě výsledků jsou vypracována doporučení pro oblast marketingových strategií zainteresovaných subjektů na trhu.
Spotřebitelské chování při výběru mateřské školy v ČR
Černíková, Adéla
Černíková, A. Spotřebitelské chování při výběru mateřské školy v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním rodičů v České republice na trhu předškolního vzdělávání. Práce zkoumá trh předškolního vzdělávání, identifikuje faktory a chování spotřebitelů při výběru mateřské školy. V diplomové práci jsou použitý techniky marketingového výzkumu, a to dotazní-kové šetření, kvalitativní rozhovory a shluková analýza. Výstupem práce je identi-fikace faktorů vlivných na rozhodování spotřebitele o výběru mateřské školy, charakteristika segmentů trhu a marketingové doporučení pro subjekty trhu předškolního vzdělávání.
Empirické vyhodnocení efektů zavedení chatbotů v CS
Kneblová, Julie
Diplomová práce se zabývá vlivem zavedení chatbot technologie pro podporu prodeje a zákaznické služby. Cílem práce je vyhodnotit efekty, které po zavedení chatbotů působí na nákupní chování spotřebitelů a identifikovat faktory, jež ovlivňují ochotu komunikovat s touto technologií. Následně ze zjištěných poznatků vytvořit doporučení pro firmy uvažující o implementaci chatbot technologie, která by zároveň reflektovala specifika českého spotřebitele. Data pro primární výzkum jsou získána dotazníkovým šetřením a hloubkovými rozhovory. Kvantitativní výzkum následně slouží pro zpracování faktorové analýzy, která identifikuje faktory ovlivňující komunikaci s chatboty.
Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony
Obrtel, Patrik
Obrtel, P. Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů ve věku 18–35 let na trhu s chytrými mobilními telefony v České republice. Práce zkoumá trh chytrých mo-bilních telefonů, identifikuje faktory a spotřebitelské chování při výběru chytrého mobilního telefonu. V rámci diplomové práce jsou použity techniky marketingo-vého výzkumu, konkrétně dotazníkové šetření, hloubkové rozhovory a shluková analýza. Výstupem práce je identifikace faktorů ovlivňujících spotřebitelské cho-vání, charakteristika segmentů trhu a marketingová doporučení pro subjekty na trhu chytrých mobilních telefonů.
Chování spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji
Lorencová, Kateřina
Lorencová, K., Chování spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice. Práce zkoumá spotřebitelské chování, český i zahraniční trh s nealkoholickými nápoji, zjišťuje vývoj spotřeby nealkoholických nápojů, preference, postoje a názory spotřebitelů. Primárně se zaměřuje na identifikaci faktorů, které spotřebitele na daném trhu nejvíce ovlivňují. V diplomové práci jsou využity techniky marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření (n = 503) a shluková analýza. Výstupem práce je určení hlavních faktorů ovlivňujících spotřebitelské chování na trhu s nealkoholickými nápoji, kterými jsou předchozí zkušenost spojená s chutí nápoje, snížená cena a kvalita. Dalším výstupem je charakteristika segmentů a návrhy doporučení pro prodejce nealkoholických nápojů za účelem zvýšení jejich prodejů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.