Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový význam body image
Kučerová, Dana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Těžištěm práce je shluková analýza. Poznatky, které postup shlukové analýzy přinese, by měly být základem pro zodpovězení klíčové otázky mé práce: "Do jaké míry je pojem Body image chápán čistě jako výraz vztahující se k fyzickému vzhledu jedince, do jaké míry je tento pojem možno vnímat vzhledem k dalším (často těžko vyslovitelným a definovatelným) okolnostem a v jaké vzdálenosti se nachází hranice subjektivního hodnocení pojmů "ideální" a "krásné". Na kulturní podmíněnost, s jakou je pojem Body image chápán, je v práci nahlíženo z více různých hledisek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.