Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spotřebního chování klientů lázeňského hotelu
Veselá, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent)
Práce se nejprve zaměřuje na podstatu marketingu, marketingového výzkumu a možnosti jeho využití v praxi. V rámci teoretické části se zabývá i specifiky marketingu v oboru hotelnictví. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, vlivy makroprostředí, marketingovou strategii a analýzu konkurence. Předmětem praktické části je analýza spokojenosti hostů v letech 2008-2009 a porovnání výsledků s výstupem z let 2004-2007. Na základě výsledků výzkumu jsou v poslední části práce uvedeny návrhy na zvýšení prosperity hotelu do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.