Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení hodnoty podniku
Dorčincová, Šárka ; Karas, Michal (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na stanovení hodnoty společnosti Choceňská mlékárna, s. r. o. k 31. 12. 2015 pomocí výnosové metody. V první části práce je představen základní teoretický rámec, týkající se oceňování podniku. V druhé části je vypracovaná strategická a finanční analýza. Na základě těchto analýz a generátorů hodnoty je provedeno ocenění podniku. Výsledná hodnota společnosti je stanovena pomocí metody diskontovaného cash flow.
Ocenění podniku ABC a.s.
Božková, Klára ; Hamplová, Věra (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oceněním vybraného podniku pomocí výnosové metody ocenění. V první časti diplomové práce je problematika ocenění vymezena teoreticky a tyto poznatky jsou poté použity v analytické a praktické části práce. V analytické části je vybraný podnik charakterizován, je zde vymezen trh, na kterém působí a zpracována strategická a finanční analýza. V praktické části je využito výsledků analýz a oceněn podnik pomocí metody diskontovaného cash flow.
Stanovení hodnoty podniku
Dorčincová, Šárka ; Karas, Michal (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na stanovení hodnoty společnosti Choceňská mlékárna, s. r. o. k 31. 12. 2015 pomocí výnosové metody. V první části práce je představen základní teoretický rámec, týkající se oceňování podniku. V druhé části je vypracovaná strategická a finanční analýza. Na základě těchto analýz a generátorů hodnoty je provedeno ocenění podniku. Výsledná hodnota společnosti je stanovena pomocí metody diskontovaného cash flow.
Ocenění podniku ABC a.s.
Božková, Klára ; Hamplová, Věra (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oceněním vybraného podniku pomocí výnosové metody ocenění. V první časti diplomové práce je problematika ocenění vymezena teoreticky a tyto poznatky jsou poté použity v analytické a praktické části práce. V analytické části je vybraný podnik charakterizován, je zde vymezen trh, na kterém působí a zpracována strategická a finanční analýza. V praktické části je využito výsledků analýz a oceněn podnik pomocí metody diskontovaného cash flow.
Business valuation of DUDÁK Strakonice Burgher´s Brewery
Kováč, Peter ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Buus, Tomáš (oponent)
KOVÁČ, Peter: Ocenění společnosti DUDÁK -- Měšťanský pivovar Strakonice, a. s. [Diplomová práce] / Peter Kováč. -- Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta financí a účetnictví; Katedra financí a oceňování podniku. -- Vedoucí práce: Ing. Pavel Svačina, Ph.D. -- Stupeň odborné kvalifikace: Inženýr. -- Praha : FFÚ VŠE, 2013. 100 s. Diplomová práce se zabývá oceněním podniku DUDÁK -- Měšťanský pivovar Strakonice, a. s. Jejím cílem je stanovit tržní hodnotu podniku k 1. 1. 2011. Podnik je specifický tím, že se jedná o poslední pivovar ve vlastnictví města na území ČR. Účel práce spočívá v zjištění hodnoty pro vlastníky a věřitele, která může nabýt při případném prodeji pro prodávajícího informativní charakter. Ocenění je nezávisle provedeno pomocí metody DCF Entity, metodou srovnatelných podniků a metodou účetní hodnoty. Práce se člení do sedmi kapitol, které na sebe vzájemně navazují a vyúsťují do stanovení výsledné hodnoty podniku. Autor využívá informační a statistické databáze, které přispívají k vyšší důvěryhodnosti celého ocenění.
Nové směry v přístupu ke strategii v německých slévárnách litiny
Kupec, Olga ; Lang, Helmut (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent) ; Synek, Miloslav (oponent)
Doktorská disertační práce, která vychází z nové teorie managementu, prozkoumala v teorii i praxi nové směry v přístupu ke strategii v německých slévárnách litiny. Objasnila důvody, které vedou ke strukturálním změnám, vypracovala podklady pro rozhodování, popsala problémy, které vznikají při uvádění těchto strategií do praxe a navrhla jejich řešení. Dále bylo prozkoumáno a kriticky zhodnoceno, k jakým konkurenčním výhodám přispívají tyto strategické směry a následně diskutován nadřazený cíl strategie. Z empirického výzkumu vyplývá, že německé slévárny litiny by silně ovlivněny novými, především informačními technologiemi a rozvojem automobilového průmyslu a jeho strategiemi. Nejvýznamnějším strategickým trendem sléváren litiny je  zaměření se na klíčový obor činnosti.  Kooperace a inovační strategie představují komplementární strategie k primární strategie a umožňují sloučit komplexní požadavky zákazníků s potřebnou specializací a zachovat si tak konkurenceschopnost.   Výzkum, který zohlednil i aktuální globální hospodářskou krizi a strukturální krizi automobilového průmyslu, ukázal, že německé slévárny litiny musí přehodnotit své aktuální strategie a tyto pozměnit od růstu směrem ke stabilitě a dlouhodobému rozvoji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.