Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inspekce kvality sociálních služeb
Marešová, Veronika ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Vlčková, Kamila (oponent)
Diplomová práce "Inspekce kvality sociálních služeb" pojednává o problematice nízké kvality sociálních služeb, se změřením na kontrolu kvality sociálních služeb. Jejím hlavním cílem je zhodnotit pozici aktérů (inspektorů a poskytovatelů sociálních služeb) procesu inspekce sociálních služeb a navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. V práci je charakterizována historie sociálních služeb, na kterou navazuje problematika v oblasti inspekce sociálních služeb. Práce se opírá o princip subsidiarity, teorii důvěry, teorii vládních a tržních selhání, dále teorii informační asymetrie a teorii byrokracie. Dále práce zahrnuje standardy kvality sociálních služeb, značku kvality a management v sociálních službách. Práce také obsahuje samotný proces inspekce sociálních služeb. Na tuto kapitolu navazuje rámec kvality sociálních služeb. Další část práce je věnována použitým metodám výzkumného šetření. V závěru jsou uvedeny doporučené oblasti ke změnám, vedoucím k zvýšení účinnosti a efektivnosti procesu inspekce sociálních služeb.
Inspekce kvality sociálních služeb
Marešová, Veronika ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Vlčková, Kamila (oponent)
Diplomová práce "Inspekce kvality sociálních služeb" pojednává o problematice nízké kvality sociálních služeb, se změřením na kontrolu kvality sociálních služeb. Jejím hlavním cílem je zhodnotit pozici aktérů (inspektorů a poskytovatelů sociálních služeb) procesu inspekce sociálních služeb a navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. V práci je charakterizována historie sociálních služeb, na kterou navazuje problematika v oblasti inspekce sociálních služeb. Práce se opírá o princip subsidiarity, teorii důvěry, teorii vládních a tržních selhání, dále teorii informační asymetrie a teorii byrokracie. Dále práce zahrnuje standardy kvality sociálních služeb, značku kvality a management v sociálních službách. Práce také obsahuje samotný proces inspekce sociálních služeb. Na tuto kapitolu navazuje rámec kvality sociálních služeb. Další část práce je věnována použitým metodám výzkumného šetření. V závěru jsou uvedeny doporučené oblasti ke změnám, vedoucím k zvýšení účinnosti a efektivnosti procesu inspekce sociálních služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.