Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Early Warning System pro zaznamenání výpadků z montážní linky
Makovičková, Lucie ; Zuth, Daniel (oponent) ; Maradová, Karla (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma “Early Warning System pro zaznamenání výpadků z montážní linky“ má za cíl provést aktualizaci výpadků montážních linek, díky čemuž práce získala dobrý motiv k představení samotného procesu Early Warning Systemu v praxi ve firmě Bosch Diesel s.r.o. Jihlava, kde právě tato aktualizace výpadků montážních linek probíhala. Práce nejprve seznamuje s vysokotlakými čerpadly a jejich montážními linkami, které jsou se systémem nejvíce propojeny. Poté vystihuje základní prvky systému a definuje systém Power BI. V praktické části je pak vysvětlen způsob shromažďování potřebných dat k aktualizaci výpadků a jak se prostřednictvím Early Warning Systemu dostane vzniklý výpadek při montáži vysokotlakého čerpadla na montážní lince k výše odpovědným osobám. Následně, s pomocí získaného statistického přehledu všech výpadků a díky převedeným vizualizacím v systému Power BI, dochází k vyhodnocování poznatků.
Early Warning System pro zaznamenání výpadků z montážní linky
Makovičková, Lucie ; Zuth, Daniel (oponent) ; Maradová, Karla (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma “Early Warning System pro zaznamenání výpadků z montážní linky“ má za cíl provést aktualizaci výpadků montážních linek, díky čemuž práce získala dobrý motiv k představení samotného procesu Early Warning Systemu v praxi ve firmě Bosch Diesel s.r.o. Jihlava, kde právě tato aktualizace výpadků montážních linek probíhala. Práce nejprve seznamuje s vysokotlakými čerpadly a jejich montážními linkami, které jsou se systémem nejvíce propojeny. Poté vystihuje základní prvky systému a definuje systém Power BI. V praktické části je pak vysvětlen způsob shromažďování potřebných dat k aktualizaci výpadků a jak se prostřednictvím Early Warning Systemu dostane vzniklý výpadek při montáži vysokotlakého čerpadla na montážní lince k výše odpovědným osobám. Následně, s pomocí získaného statistického přehledu všech výpadků a díky převedeným vizualizacím v systému Power BI, dochází k vyhodnocování poznatků.
Měření na panelu Common-rail
HART, Petr
Tato diplomová práce se zabývá názorným praktickým měřením na palivové soustavě vznětového motoru, systému Common-rail. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část je teoretická a má za úkol seznámit čtenáře s historií vstřikování nafty až po systém Common-rail, kde je vysvětlen princip a části tohoto systému. Druhá část je zaměřena na možnosti praktického měření palivové soustavy Common-rail na výukovém panelu. Na základě praktických měření jsou vytvořeny měřicí úlohy pro studenty, včetně ukázkového zadání, a vypracování formou protokolu. Na závěr je provedeno ověření úloh na studentech a zhodnocení práci.
Systém common rail pro šestiválcový vznětový motor
Božik, Michal ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zabýva inštaláciou vysokotlakového vstrekovacieho systému common rail na šesťvalcový traktorový vznetový motor. V prvej časti diplomovej práce je rozobraná problematika vstrekovacích systémov a s tým súvisiacich aspektov. V ďalšej časti práce je prevedená inštalácia vstrekovacieho systému, ktorá zahŕňa umiestnenie komponentov systému common rail, prevedenie nevyhnutných zásahov do konštrukcie motora a návrh nových súčastí. V záverečnej časti sú prevedené kontrolné výpočty a pevnostná analýza nových komponentov vstrekovacieho systému.
Vývoj vstřikovacích systémů vznětových motorů
Sikora, Ondřej ; Beran, Martin (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla zpracována jako přehledová studie pojednávající o vývoji vstřikovacích zařízení paliva pro vznětové motory. První část práce se věnuje palivovému ústrojí, která čtenáře vtáhne do všeobecné problematiky související právě s přípravou palivové směsi. Jsou zde stručně popsány jednotlivé komponenty systému a názorně vysvětleny jejich funkce. Hlavní část práce se již věnuje samotným vstřikovacím zařízením, kde jsou popsány jednotlivá technická řešení využívající se jak v minulosti, tak v současnosti. Každý systém je rozebrán z konstrukčního hlediska i jeho funkce. Poslední kapitolou je nastíněn soudobý vývoj vstřikovacích systémů a s tím spojené současné komplikace a omezení.
Konstrukční řešení mechanismu napínací kladky zkušebního zařízení
Čoček, Jan ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zhotovení automatického napínacího zařízení pro regulaci síly působící v hnacím řemeni vysokotlakých čerpadel za běhu dlouhodobé zkoušky. Práce je vytvořena ve spolupráci se společností Bosch Diesel s.r.o. v Jihlavě. Popisuje vývoj tohoto mechatronického zařízení od volby komponent, přes návrh automatického řízení a mechanické konstrukce, až po zhotovení funkčního prototypu. V závěru je provedeno posouzení zhotoveného zařízení na základě testování v reálném provozu a také ekonomický přínos pro zadavatele.
Systém common rail pro šestiválcový vznětový motor
Božik, Michal ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zabýva inštaláciou vysokotlakového vstrekovacieho systému common rail na šesťvalcový traktorový vznetový motor. V prvej časti diplomovej práce je rozobraná problematika vstrekovacích systémov a s tým súvisiacich aspektov. V ďalšej časti práce je prevedená inštalácia vstrekovacieho systému, ktorá zahŕňa umiestnenie komponentov systému common rail, prevedenie nevyhnutných zásahov do konštrukcie motora a návrh nových súčastí. V záverečnej časti sú prevedené kontrolné výpočty a pevnostná analýza nových komponentov vstrekovacieho systému.
Systém common rail pro čtyřválcový vznětový motor
Brhel, Štěpán ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá instalací vysokotlakého vstřikovacího systému Common Rail na čtyřválcový traktorový vznětový motor. Diplomová práce se v úvodní části věnuje vstřikovacím systémům vznětových a traktorových motorů a související problematikou. V další části je řešena konstrukční přestavba motoru, návrh nejpodstatnějších částí - vstřikovače, vysokotlakého čerpadla a vysokotlakého zásobníku a vysokotlakých trubek a poté pevnostní kontrola nově navržených částí.
Aplikace vstřikovacího systému s tlakovým zásobníkem na vznětový šestiválcový motor
Pacovský, Tomáš ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zástavbou vstřikovacího systému Common Rail na vznětový šestiválcový motor. Jedním z cílů práce je získat široký přehled o vstřikovacím systému s tlakovým zásobníkem a vyhodnotit vývoj v této oblasti. Mezi hlavní cíle práce patří návrh nového konstrukčního řešení v programu Pro/Engineer, provedení statické a dynamické analýzy nejdůležitějších částí pomocí metody konečných prvků (MKP) a potřebných kontrolních výpočtů. Nakonec bude vytvořena výkresová dokumentace nejpodstatnějších nově navržených částí. Při vytváření této práce bylo využito nezbytných podkladů z Vývojového ústavu traktorů a.s. společnosti Zetor Group.
Systém Common Rail na šestiválcovém traktorovém motoru
Černoch, Josef ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá instalací moderního vysokotlakého vstřikovacího systému Common Rail na šestiválcový traktorový motor. Tento systém nahrazuje vstřikovací systém s řadovým čerpadlem. Instalace systému Common Rail na stávající motor je navržena s minimálními konstrukčními změnami bloku motoru a hlavy motoru. To je výhodné pro minimalizaci nákladů výroby při přechodu na vysokotlaký systém vstřikování. Diplomová práce obsahuje konstrukční návrh a pevnostní analýzu nového komponentu vysokotlakého vstřikovacího systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.