Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Demonstrační úloha na učení bez učitele
Slezák, Milan ; Sáblík, Václav (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje použití „učení bez učitele“ a prezentuje možnosti shlukové analýzy. Součástí této práce je demonstrační program "Učení bez učitele". Tento program je vytvořen jako školní učební pomůcka. Obsahuje několik vstupních databází s různým rozložením dat. Na jejich základě je možné názorně vysvětlit základní principy shlukové analýzy a rozdíly mezi hierarchickým shlukováním a nehierarchickým shlukováním.
Rozdílnost biomechanických parametrů u jednotlivých kategorií v hodu oštěpem
Krejnusová, Tereza ; Feher, Jan (vedoucí práce) ; Hojka, Vladimír (oponent)
Rozdílnost biomechanických parametrů u jednotlivých kategorií v hodu oštěpem Cílem práce je zjištění zda jsou biomechanické parametry v hodu oštěpem rozdílné mezi věkovými kategoriemi a kategoriemi pohlaví. Zároveň se tato práce zabývá jak velkým vlivem působí jednotlivé parametry na vzdálenost hodu a zda jsou tyto poměry stejné či Během výzkumu byla využita kinematická analýza a analýza videozáznamu pomocí programu Kinovea. Dále byly využity statistické metody jako ANOVA, Tukey's post hoc analýza a hierarchická regresní analýza. Bylo zjištěno, že z měřených parametrů se hodnota 8 parametrů liší alespoň mezi dvěma kategoriemi. Pouze u 2 parametrů vyšel nesignifikantní výsledek, tedy že mezi kategoriemi žádné rozdílné hodnoty nejsou. Dále bylo zjištěno, že ětší vliv na čistou vzdálenost rychlost odhodu. Další vybrané parametry se shodují pouze částečně a existují mezi kategoriemi určité odlišnosti. Klíčová slova: hod oštěpem, biomechanické parametry, rozdílnost, kategorie, ANOVA,
Demonstrační úloha na učení bez učitele
Slezák, Milan ; Sáblík, Václav (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje použití „učení bez učitele“ a prezentuje možnosti shlukové analýzy. Součástí této práce je demonstrační program "Učení bez učitele". Tento program je vytvořen jako školní učební pomůcka. Obsahuje několik vstupních databází s různým rozložením dat. Na jejich základě je možné názorně vysvětlit základní principy shlukové analýzy a rozdíly mezi hierarchickým shlukováním a nehierarchickým shlukováním.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.