Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Narrative in Computer Games
Musilová, Monika ; Walek, Agata (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This Bachelor’s thesis deals with an issue of a narrative in computer games. In the introductory chapters, general games specifications, such as rules and genres of the games, are formulated. The main focus is then on linear and interactive forms of the narrative and on the means they are most frequently represented by. The practical part of the thesis is devoted to the analysis of two selected games, focusing on the narrative means used and on the way they influence the game’s linearity and interactivity. For each game, a storyline scheme is created on whose basis a narrative structure of the game is determined.
Analýza herního zatížení ve sportovních hrách na přikladu volejbalu
Hank, Mikuláš ; Zahálka, František (vedoucí práce) ; Lehnert, Michal (oponent)
Cílem této disertační práce bylo evaluovat a statisticky komparovat údaje distance pohybu a herního zatížení vzhledem k hráčským specializacím (postům) hráčů a vzhledem k výsledku rozeher. Analýza využila metodu 3D kinematické analýzy video záznamu oficiálního utkání play-off ligy mistrů v elitní ženské kategorii. Přesnost 3D rekonstrukce byla vypočtena v úrovni 0,0296 m (0,3 % ze snímaného prostoru). Celkem bylo evaluováno 14 hráček (věk = 25±6 roku; výška = 182,3±6,2 cm; hmotnost = 72,1±5,8 kg) v celkem 4 setech. 85 % všech rozeher mělo trvání do 12,4 s a 95 % trvalo do 18 s. Průměrná délka trvání rozehry dosahovala 7,76 ± 5,1 s. V rozsahu 0,7 m až 2 m bylo provedeno 91,8 ± 1,3 % úseků distance pohybu nad 0,7 m. V rozsahu 0 m až 0,7 m dosáhl post smečař 60,5 % z celkové distance pohybu. U blokaře to bylo 59,8 %, nahrávač dosáhl 54,1 %, univerzál dosáhl 62,1 % a libero 57,9 %. Nejvyšší poměr pohybu dosáhl post smečař pro směr vpřed (35,8 %). Nejvyšší distanci pohybu dosáhl post nahrávač (1648 m). Hráči dosahovali 50% hodnoty rychlosti od 1,32 m/s směrem vzad u postů blokař a nahrávač, až po maximální rychlost v q50 pro post nahrávač s hodnotou 2,09 m/s a blokař s 2,08 m/s. Deskriptivní statistika celkem 997 distancí evaluovala, že 85 % všech rozeher mělo celkové herní zatížení do 417,5 a 95 %...
Analýza herního zatížení ve sportovních hrách na přikladu volejbalu
Hank, Mikuláš ; Zahálka, František (vedoucí práce) ; Lehnert, Michal (oponent) ; Zahradník, David (oponent)
Cílem této disertační práce bylo evaluovat a statisticky komparovat údaje distance pohybu a herního zatížení vzhledem k hráčským specializacím (postům) hráčů a vzhledem k výsledku rozeher. Analýza využila metodu 3D kinematické analýzy video záznamu oficiálního utkání play-off ligy mistrů v elitní ženské kategorii. Přesnost 3D rekonstrukce byla vypočtena v úrovni 0,0296 m (0,3 % ze snímaného prostoru). Celkem bylo evaluováno 14 hráček (věk = 25±6 roku; výška = 182,3±6,2 cm; hmotnost = 72,1±5,8 kg) v celkem 4 setech. 85 % všech rozeher mělo trvání do 12,4 s a 95 % trvalo do 18 s. Průměrná délka trvání rozehry dosahovala 7,76 ± 5,1 s. V rozsahu 0,7 m až 2 m bylo provedeno 91,8 ± 1,3 % úseků distance pohybu nad 0,7 m. V rozsahu 0 m až 0,7 m dosáhl post smečař 60,5 % z celkové distance pohybu. U blokaře to bylo 59,8 %, nahrávač dosáhl 54,1 %, univerzál dosáhl 62,1 % a libero 57,9 %. Nejvyšší poměr pohybu dosáhl post smečař pro směr vpřed (35,8 %). Nejvyšší distanci pohybu dosáhl post nahrávač (1648 m). Hráči dosahovali 50% hodnoty rychlosti od 1,32 m/s směrem vzad u postů blokař a nahrávač, až po maximální rychlost v q50 pro post nahrávač s hodnotou 2,09 m/s a blokař s 2,08 m/s. Deskriptivní statistika celkem 997 distancí evaluovala, že 85 % všech rozeher mělo celkové herní zatížení do 417,5 a 95 %...
Narrative in Computer Games
Musilová, Monika ; Walek, Agata (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This Bachelor’s thesis deals with an issue of a narrative in computer games. In the introductory chapters, general games specifications, such as rules and genres of the games, are formulated. The main focus is then on linear and interactive forms of the narrative and on the means they are most frequently represented by. The practical part of the thesis is devoted to the analysis of two selected games, focusing on the narrative means used and on the way they influence the game’s linearity and interactivity. For each game, a storyline scheme is created on whose basis a narrative structure of the game is determined.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.