Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Intrapersonální komunikace (ne)oddělitelnou složkou dramatického díla v návaznosti na Zichovu Estetiku dramatického umění a Osolsoběho Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci
Bruzlová, Petra ; MUSILOVÁ, Martina (vedoucí práce) ; ETLÍK, Jaroslav (oponent)
Magisterská diplomová práce se zabývá rozšířením studie profesora Iva Osolsobě Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci o specificky lidskou formu komunikace, tzv. intrapersonální komunikaci. Na psychologických základech položených Jeanem Piagetem a Lvem S. Vygotským ukazuje postupný vývoj zahrnující také vznik tzv. vnitřní řeči jako podmínky pro vznik intrapersonální komunikace, možné formy a dosavadní pokusy o definici intrapersonální komunikace a v neposlední řadě tuto komunikaci popisuje na konkrétních příkladech metod herecké práce jako jejich přímou či nepřímou součást.
TERRA HISTRIONIS: ZKOUMÁNÍ HERECKÉHO UMĚNÍ
Adamová, Marie ; ETLÍK, Jaroslav (vedoucí práce) ; CÍSAŘ, Jan (oponent)
Práce se zabývá ustanovením základního pohledu na herce jako na herecký komponent a sleduje jeho tvorbu nejen během představení, ale také postupy a herecké techniky při zkoušení divadelní inscenace.
Serge Reggiani, důležitost nenápadnosti
Hrzina, Václav ; VALAK, Radim (vedoucí práce) ; Slavíková, Nataša (oponent)
Ve své práci se snažím odhalit význam herce pro film. Vybral jsem si Serge Reggianiho, nepříliš známého francouzského herce, který ale prošel mnoha důležitými filmy, ať už v hlavních anebo menších úlohách. Co vlastně znamená herectví ve filmu, co umožňuje herci svobodu před kamerou a je vůbec schopen hrát v každém filmu jinak. Pestrost a délka jeho filmografie a různé režijní styly, kterými prošel, mi umožní konkretizovat si postoj jednoho herce a percepci jeho „různých“ postav divákem. Zároveň se chci ve své práci věnovat filmovým metodám práce s herci.
Herecká technika Michaila Čechova
Vavroch, Jaromír ; VINAŘ, Josef (vedoucí práce) ; KORČÁK, Jakub (oponent)
Tato práce se zabývá hereckou technikou Michaila Čechova. Vyzdvihuje svobodnou tvorbu umělce založenou na rozvíjení představivosti, cítění atmosféry a práci s osobním nevědomím.Tvorba je zde postavena proti analýze a rozumu. Inspirován Jungem a Nietzschem docházím k závěru, že teritoriem tvorby je oblast mytologie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.