Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Povědomí o značení potravin u pacientů s obezitou a diabetem
Hálová, Nikol ; Brunerová, Ludmila (vedoucí práce) ; Anděl, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá povědomím o značení potravin u pacientů s obezitou a diabetem. Cílem práce je zjistit, jaké jsou znalosti těchto pacientů o značení potravin a jaké mají názory na toto téma. Dále se práce zaměřuje na zkoumání vlivu značení potravin na stravovací návyky pacientů s obezitou a diabetem a na možnosti zlepšení povědomí o značení potravin mezi těmito pacienty. Výzkum byl proveden formou anonymního dotazníku, který pomohl identifikovat úroveň znalostí a postoje pacientů s obezitou a diabetem ke značení potravin. Výsledky ukázaly, že povědomí o značení potravin má významný vliv na stravovací návyky pacientů. Pacienti s vyšší úrovní znalostí o značení potravin častěji činí informovanější a zdravější rozhodnutí při výběru potravin. Práce také identifikovala hlavní bariéry, které brání pacientům v efektivním využívání značení potravin, jako jsou například malé písmo na etiketách, složitost informací a nedostatečné porozumění označení. Mezi navrhovaná opatření ke zlepšení povědomí patří zavedení edukačních programů, praktických ukázek a interaktivních workshopů zaměřených na správné čtení etiket. Dále je doporučena spolupráce s nutričními terapeuty a lékaři, kteří mohou poskytovat individuální konzultace a poradenství. Závěrem lze říci, že lepší informovanost o značení potravin může...
Podnikatelský záměr rozvoje společnosti
Černá, Radka ; Policar, Radek (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského záměru rozvoje společnosti, který se zabývá realizací strategického cíle a to rozvoje preventivního onkologického programu ve specializovaném zdravotnickém zařízení. V práci jsou zahrnuty veškeré aspekty, které je nutné při realizaci celého projektu brát v úvahu. Výsledný podnikatelský plán vychází z analýzy trhu a konkurence, potenciálních zákazníků a finančního zhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.