Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transportéry minerálních živin a efektivita kořenového systému
Schmidová, Dominika ; Tylová, Edita (vedoucí práce) ; Kobercová, Eliška (oponent)
Rostliny jsou přisedlé organismy, jejichž přežití z velké míry závisí na schopnosti zajistit dostatečný příjem vody a minerálních živin kořenovým systémem. Za tímto účelem se u rostlin vyvinuly specializované transportní systémy, které zajišťují selektivní příjem esenciálních prvků a také rostlinám umožňují přizpůsobit se proměnlivé koncentraci živin v půdě. Z hlediska kinetiky transportu jsou transportéry minerálních živin dvojího typu - vysokoafinitní a nízkoafinitní. V závislosti na koncentraci živin v půdě mohou rostliny zapojovat jednotlivé typy a maximalizovat tak příjem živin. Kromě efektivního nastavení transportních procesů na membránách existují v rostlině i další mechanismy, které umožňují maximalizovat příjem půdních zdrojů. Jedná se především o změny architektury kořenového systému. Kromě systémové růstové odpovědi regulují rostliny kořenový růst i na lokální úrovni v odpovědi na nerovnoměrné rozložení živin v půdě. Tato reakce je omezena na určitou část kořenového systému, která se přizpůsobí tak, aby danou oblast využívala co nejefektivněji. V regulaci lokalizovaného růstu kořenů plní transportéry minerálních živin kromě transportní funkce také roli senzorickou. Cílem této bakalářské práce je popsat mechanismus příjmu důležitých esenciálních makroprvků, dusíku, fosforu a draslíku,...
Rebranding značky Tonak a.s. se zaměřením na období mezi lety 2015 a 2017
Jůzková, Marie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Cílem této práce je popsat proces rebrandingu a zhodnotit komunikační aktivity společnosti Tonak a.s. mezi lety 2015 a 2017. V první kapitole je vysvětlena teorie brandingu a rebrandingu, a následně je na základě těchto dvou teorií popsáno, jak Tonak při tomto procesu postupoval a které prvky brandingu se rozhodl obměnit. Jako hlavní jsou zde zmíněny změny hodnoty značky, cen a designu. V další části je představen nový komunikační plán navazující na rebranding. Jsou zde definovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace a na konkrétních příkladech je popsáno, jakým způsobem společnost každý z nástrojů využila. Práce se zaměřuje na relevanci rebrandingu a konkrétních vybraných komunikačních nástrojů a hodnotí, zda společnost Tonak postupovala správně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.