Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hybridní výuka a její specifika
Karičáková, Veronika ; Neumajer, Ondřej (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na hybridní výuku ve smyslu současného vyučování fyzicky přítomných a vzdáleně připojených žáků ZŠ / studentů SŠ s využitím videokonferenčních aplikací, která byla zavedena na řadě českých škol pro zajištění kontinuity vzdělávání těch, kdo se ocitli v karanténě či izolaci v důsledku pandemie covidu-19. Cílem práce je zjistit, jak byla tato výuka realizována v podání různých pedagogů, pojmenovat její hlavní přínosy a rizika a navrhnout doporučení k její úspěšné implementaci. Empirická část práce je pojata jako kvalitativní studie. Data byla sebrána metodou polostrukturovaných rozhovorů s devíti pedagogy, kteří tímto způsobem učili ve školním roce 2021/2022. Z rozhovorů vyplynula řada výzev a rizik, například náročnost organizace hybridní výuky pro vyučující, kteří jsou nuceni dělit svou pozornost mezi dvě nesourodé skupiny, hledat vhodné metody pro zapojení všech žáků a potýkat se s technickými limity dostupných digitálních technologií. Hrozí riziko zvětšování rozdílů ve výsledcích vzdělávání jednotlivých žáků, ohrožen může být také žákovský wellbeing. Hlavním přínosem hybridní výuky bylo zprostředkování výuky nepřítomným osobám a rozvoj digitálních kompetencí učitelů i žáků. K usnadnění efektivní realizace hybridní výuky by mohla vést např. přítomnost dvou pedagogů ve...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.