Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozpoznávání objektů a gest v obraze
Johanová, Daniela ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na rozpoznávání gest ve videu. Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která by umožnila pomocí obyčejné webové kamery rozpoznávání malého množství gest za účelem ovládání počítače. Pro tento účel bylo použito vybraných metod pro získávání deskriptorů z obrazu, pro sledování určitých oblastí ve videu a strojového učení.
Využití gest v uživatelských rozhraních
Bednář, Luboš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím gest v uživatelských rozhraních. Cílem této práce je tvorba knihovny pro sledování rukou a klasifikaci gest v reálném čase. Pro sledování rukou byl zvolen algoritmus Flock of Features. Klasifikace gest se provádí pomocí algoritmu DTW. Součástí práce je návrh scény, návrh a implementace systému využívajícího této knihovny. V rámci testů bylo otestováno ovládání různých aplikací pomocí vytvořené knihovny.
Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion
Cilip, Peter ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií kamery a projektoru. Využití kalibrace v systému projektor - senzor, kde se kalibruje projektor podle dat ze senzoru. Výsledkem práce je multiplatformní program napsán v jazyce C++ s využitím knihovny Qt, který využíva senzor leap motion a projektor na kreslení. 
Využití gest v uživatelských rozhraních
Bednář, Luboš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím gest v uživatelských rozhraních. Cílem této práce je tvorba knihovny pro sledování rukou a klasifikaci gest v reálném čase. Pro sledování rukou byl zvolen algoritmus Flock of Features. Klasifikace gest se provádí pomocí algoritmu DTW. Součástí práce je návrh scény, návrh a implementace systému využívajícího této knihovny. V rámci testů bylo otestováno ovládání různých aplikací pomocí vytvořené knihovny.
Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion
Cilip, Peter ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií kamery a projektoru. Využití kalibrace v systému projektor - senzor, kde se kalibruje projektor podle dat ze senzoru. Výsledkem práce je multiplatformní program napsán v jazyce C++ s využitím knihovny Qt, který využíva senzor leap motion a projektor na kreslení. 
Rozpoznávání objektů a gest v obraze
Johanová, Daniela ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na rozpoznávání gest ve videu. Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která by umožnila pomocí obyčejné webové kamery rozpoznávání malého množství gest za účelem ovládání počítače. Pro tento účel bylo použito vybraných metod pro získávání deskriptorů z obrazu, pro sledování určitých oblastí ve videu a strojového učení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.