Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pilotní průzkum a dotazníkové šetření v oblasti uplatnění tělocvičného názvosloví v praxi na základních školách
Mejzrová, Adéla ; Kozáková, Alena (vedoucí práce) ; Kolbová, Kateřina (oponent)
Charakteristika: Diplomová práce se zabývá problematikou tělocvičného názvosloví. Tělocvičné názvosloví je jedním z prostředků komunikace s žáky v tělesné výchově, pomocí kterého naplňujeme pedagogické cíle. Při užívání tělocvičného názvosloví rozšiřujeme slovní zásobu žáků a snižujeme procento ztrátového času. V práci je charakterizována historie zmíněného názvosloví, jeho systematika a význam v praxi. Práce se dále zaobírá rámcovými vzdělávacími programy a školními vzdělávacími programy. Dále je v teoretické části práce charakterizovaná hlavní profesní dovednost učitele, a to komunikace. Cíl: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit dotazníkové šetření, které se zaobírá problematikou využívání tělocvičného názvosloví ve školní tělesné výchově. Dotazník slouží ke zhodnocení aktuálního stavu využívání tělocvičného názvosloví na vybraných základních školách. Metody: Hlavní metodou výzkumu byla metoda dotazníku. Byly použity nestandardizované dotazníky s uzavřenými i otevřenými otázkami pro učitele TV základních škol. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 101 učitelů, kteří vyučují tělesnou výchovu na základní škole. Výsledky práce byly zpracovány a vyhodnoceny pomocí Microsoft Excel a programu Statistica 12. Klíčová slova: Gymnastika, tělocvičné názvosloví, tělesná výchova, učitel, výuka, základní škola.
Průzkum a dotazníkové šetření v oblasti uplatnění tělocvičného názvosloví ve středoškolské tělovýchovné praxi
Loušová, Kristýna ; Černá, Jana (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název: Průzkum a dotazníkové šetření v oblasti uplatnění tělocvičného názvosloví ve středoškolské tělovýchovné praxi Cíl: Cílem diplomové práce je, na základě dotazníkového šetření, vyhodnotit současnou situaci používání tělocvičného názvosloví pedagogy tělesné výchovy a dostupnost edukačních materiálů pro pedagogickou praxi na středních školách s maturitou a víceletých gymnázii. Metody: Pro sběr dat je zvolena hlavní metoda nestandardizovaný dotazník, který byl rozeslán emailem pedagogům středních škol s maturitou. Tento dotazník byl vytvořen ve spolupráci s Katedrou gymnastiky a úpolových sportů. Konkrétní dotazník byl vyplňován přes webovou aplikaci. Výsledky: Na základě výsledků elektronického dotazníku bylo zjištěno, že většina pedagogů, středních škol a víceletých gymnázií zakončených maturitní zkouškou, tělocvičné názvosloví v hodinách tělesné výchovy používá, ale v omezené míře. Klíčová slova: tělocvičné názvosloví, názvosloví pro cvičitele, střední škola, gymnastika, Rámcový vzdělávací program

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.