Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pohádka jako cesta k rozvoji dítěte předškolního věku
DVOŘÁKOVÁ, Nikola
Bakalářská práce je zaměřena na práci s autorskou pohádkou s dětmi předškolního věku v prostředí mateřské školy. Teoretická část obsahuje celkem tři základní kapitoly. První kapitola seznamuje s charakteristikou, historickým vývojem a základním rozdělením pohádek. Shrnuje funkci pohádky v předškolním vzdělávání a zabývá se jazykovým stylem pohádkových příběhů. Druhá kapitola pohlíží na pohádku jako na nástroj v předškolním vzdělávání. Třetí kapitola se zabývá analýzou RVP PV a vzdělávacími oblastmi. Praktická část se zabývá realizací filozofické diskuse, tvůrčího psaní a výtvarného zpracování autorské pohádky. Dále se zabývá výzkumným šetřením vlivu pohádkového příběhu na skupinu dětí v mateřské škole.
Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy
Jindrová, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze Cíle: Cílem této práce je provést analýzu současné marketingové komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze a na základě získaných dat provést návrhy na její zlepšení, popřípadě navrhnout nové nástroje, které povedou k zefektivnění dosavadní marketingové komunikace. Metody: K analýze současného marketingového mixu dané organizace je použit kvalitativní výzkum v podobě skupinové diskuze se současnými studenty fakulty a předem připraveného písemného dotazování v řadách zaměstnanců marketingového oddělení fakulty. Výsledky: Hlavním výstupem této práce je zhodnocení současné marketingové komunikace a navržení jejího zlepšení, například přidáním nových komunikačních nástrojů, nebo zefektivnění současných nástrojů marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, neziskové organizace, marketing školy, skupinová diskuze

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.