Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Davidová, Michaela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Walter, Martin (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je identifikace příležitostí pro růst společnosti Green Ways s.r.o. s ohledem na konkurenci na českém trhu. Tohoto cíle jsem se snažila dosáhnout pomocí situační analýzy a následné SWOT analýzy, která nám zhodnotila silné a naopak slabé stránky společnosti a určila, na co by se firma měla zaměřit, aby získala konkurenční výhodu. V teoretické části jsem se zaměřila také na analýzu víceúrovňového marketingu, která je typickou formou podnikání společnosti Green Ways s.r.o. V závěru práce jsem provedla dotazníkové šetření, díky kterému jsme se dozvěděli o povědomí značky na českém trhu. Výsledky dotazníku mě přesvědčily o silné pozici společnosti Green Ways mezi prodejci zelených potravin na českém trhu.
Strategická a finanční analýza Green Ways s.r.o.
Langer, Petr ; Bobek, Michal (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení strategické a finanční analýzy české společnosti Green Ways s.r.o. Práce je rozdělná do tří částí. První teoretická část je zaměřená na metodiku provedení obou analýz. Následující část je věnována strategické analýze, kde se autor věnuje vnějšímu a vnitřnímu potenciálu společnosti. Tato část je zakončena SWOT analýzou. Ve finanční analýze se práce zabývá finančními výsledky společnosti v letech 2008 až 2010. Nejprve je provedena horizontální a vertikální analýza účetních výkazů a poté analýza poměrových ukazatelů se zaměřením na finanční výkonnost a stabilitu podniku. Finanční analýza je zakončena srovnáním v rámci odvětví. V závěru práce jsou shrnuty výsledky předchozího zkoumání a posouzena perspektiva společnosti do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.