Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Drobisz, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje techniky použité při vytváření grafického intra, jejich výhody a nevýhody při dosahování limitů omezení výsledných spouštěcích souborů, dále pak historii demoscény, seznámení s knihovnou OpenGL. Výsledkem práce je implementace grafického intra se spustitelnou verzí nepřekračující limit 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Drobisz, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje techniky použité při vytváření grafického intra, jejich výhody a nevýhody při dosahování limitů omezení výsledných spouštěcích souborů, dále pak historii demoscény, seznámení s knihovnou OpenGL. Výsledkem práce je implementace grafického intra se spustitelnou verzí nepřekračující limit 64kB.
Grafické demo s inverzní kinematikou
Kárníková, Pavlína ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou grafického dema s využitím inverzní kinematiky. Vysvětluje motivaci k jeho tvorbě, stručně se zmiňuje také o historii dema a principech animace. Poměrně podrobně popisuje základy i terminologii potřebnou k pochopení problematiky inverzní kinematiky a poté jsou zde uvedeny vybrané algoritmy. Na problematiku inverzní kinematiky se navazuje také v oddílu, kde se popisují principy skinningu. Jsou zde také zmíněny principy detekce kolizí a na závěr se detailně vysvětlují vybrané techniky, které se využívají v grafickém demu, například L-systémy a procedurální textury.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.