Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prezentace zboží pomocí různých grafických technik a postupů
Kadlecová, Petra ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zaměřuje na srovnání různých grafických technik a postupů při prezentaci firmy a jejích produktů. Popisuje důleţitou roli vizuální komunikace firmy s okolím, rozebírá jednotlivá média a téţ pojednává o důleţitých zásadách při tvoření reklamy a celkové vizuální komunikace firmy. Cílem je shrnutí výhod a nevýhod různých grafických technik a postupů, moţností jejich vyuţití. Součástí tohoto textu je i doporučení, jak a kterou grafickou techniku či postup pouţít pro vhodné reprezentování firmy a jejích produktů.
Webový vizuální styl firem
Šinágl, Roman ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Obsahem práce je popis hlavních zásad vizuálního stylu firem a funkčností vybraných webových programovacích jazyků. Použití těchto dvou částí je porovnáno na pěti vybraných webech firem. Na závěr je z tohoto porovnání určeno, jaké uspořádání a jaké programovací metody jsou nejvhodnější pro kompozici stavby internetové stránky. Práce je rozdělena do několika tematických celků týkajících se představení jednotlivých prvků vizuálního stylu, softwaru pro jejich vytváření, používaných programovacích jazyků a zhodnocení používaných webových stránek. Nejprve jsou představeny části jednotného vizuálního stylu firem. Poté se práce zaměřuje na popis metodiky tvorby vizuálního stylu. Zahrnuty jsou softwarové programy pro vytváření jednotlivých vizuálních prvků. Následuje popis vybraných programovacích jazyků. Nakonec se práce věnuje jednotlivým internetovým stránkám firem, kde jsou jednotlivé vizuální prvky a programovací jazyky popsány a zhodnoceny autorem, který využil znalosti získané při psaní této práce. Cílem práce je zhodnotit jaké uspořádání vizuálních prvků a jaká kombinace programovacích jazyků je nejvhodnější pro webové prezentace firem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.