Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Physically Based Rendering
Herrgott, Jiří ; Pečiva, Jan (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje vykreslování 3D modelů v reálném čase, kde je kladen důraz na fyzikální vlastnosti simulovaných světelných paprsků. Práce pojednává o technikách, které se touto problematikou zabývají a následně jejich využití pro vykreslení fyzikálně aproximovaného modelu.
Physically Based Rendering
Herrgott, Jiří ; Pečiva, Jan (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje vykreslování 3D modelů v reálném čase, kde je kladen důraz na fyzikální vlastnosti simulovaných světelných paprsků. Práce pojednává o technikách, které se touto problematikou zabývají a následně jejich využití pro vykreslení fyzikálně aproximovaného modelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.