Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktuální úroveň výuky tělesné výchovy na SŠ s ohledem na gymnastiku
Raková, Kateřina ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Krištofič, Jaroslav (oponent)
Téma: Aktuální stav výuky TV s ohledem na gymnastiku na SŠ Cíl: Zjistit aktuální stav výuky tělesné výchovy dívek na gymnáziích s ohledem na výuku gymnastiky a porovnat výsledky se základními školami. Metody: Hlavní metodou výzkumu byla metoda dotazníku. Byly použity nestandardizované dotazníky s uzavřenými a polootevřenými otázkami pro učitele základních škol a gymnázií a také dotazníky pro žákyně základních škol a studentky gymnázií. Některé doplňující informace byly získány rozhovory s učiteli. Výsledky: Data získaná dotazníkovým šetřením byla zpracována a vyhodnocena graficky. Získali jsme aktuální názory studentek a žákyň a jejich učitelů na školní tělesnou výchovu. Většina respondentek vnímá tělesnou výchovu jako pozitivní, přináší jim hlavně zábavu a možnost zlepšení tělesné zdatnosti. Studentkám i žákyním chybí ve výuce netradiční aktivity. Výsledky potvrdily, že gymnastika je méně zařazována v porovnání se sportovními hrami. Studentky gymnázií přiznávají strach ze zranění a fyzickou nepřipravenost a žákyně základních škol nezáživnost gymnastiky. Učitelé tělesné výchovy se snaží zapojovat pestrou škálu aktivit, ale jde hlavně o tradiční aktivity a využívání tradičních náčiní a nářadí. Důvody, proč se gymnastika nezařazuje často je fyzická náročnost a nezájem žákyň a studentek o ni. Klíčová...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.