Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie nárazu dopravního prostředku do stavební konstrukce.
Sychrová, Šárka ; Salajka, Vlastislav (oponent) ; Němec, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou nárazu dopravního prostředku do stavební konstrukce v programovém systému RFEM. Dopravní prostředek představuje v této práci běžné dopravní letadlo a konstrukci reprezentuje kontejnment jaderné elektrárny. Cílem práce bylo prozkoumání možnosti řešení účinku nárazu dopravního prostředku do stavební konstrukce v programu RFEM a stanovení rozsahu poškození konstrukce na základě numerické simulace.
Statická a dynamická analýza předpjaté mostní konstrukce
Hokeš, Filip ; Nečas, Radim (oponent) ; Kala, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je provedení statické a dynamické analýzy předpjaté mostní konstrukce ve výpočtovém systému ANSYS. Pro analýzu byla vybrána lávka pro pěší přes Svratku v Brně. Ve vztahu k tomuto tématu se v práci nejprve řeší různé způsoby modelování předpětí na úrovni konečných prvků. Před vlastní analýzou lávky se podrobně analyzuje statický systém a odpovídající finální geometrie konstrukce. Znalost fungování použitého statického systému je využita při sestavování výpočtového modelu konstrukce, na kterém je následně provedena statická a dynamická analýza.
Podrobná analýza složitých konstrukčních detailů
Hokeš, Filip ; Hradil,, Petr (oponent) ; Kala, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je nalezení a popsání závislosti mezi únosností čepového spoje a velikostí vrtání otvoru pro čep. Stanovení této závislosti je provedeno podle normy ČSN EN 1993-1-8, teoretického řešení a nakonec pomocí metody konečných prvků v systému ANSYS. Druhý cíl práce se zaměřuje na ověření výsledků zatěžovacích zkoušek pomocí numerických metod. Numerické řešení je provedeno ve dvou analýzách s různými konečnými prvky. Nejvýstižnější model je následně použit jako podklad pro popsání vtzahu mezi únosností a průměrem otvoru.
Podrobná analýza složitých konstrukčních detailů
Hokeš, Filip ; Hradil,, Petr (oponent) ; Kala, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je nalezení a popsání závislosti mezi únosností čepového spoje a velikostí vrtání otvoru pro čep. Stanovení této závislosti je provedeno podle normy ČSN EN 1993-1-8, teoretického řešení a nakonec pomocí metody konečných prvků v systému ANSYS. Druhý cíl práce se zaměřuje na ověření výsledků zatěžovacích zkoušek pomocí numerických metod. Numerické řešení je provedeno ve dvou analýzách s různými konečnými prvky. Nejvýstižnější model je následně použit jako podklad pro popsání vtzahu mezi únosností a průměrem otvoru.
Statická a dynamická analýza předpjaté mostní konstrukce
Hokeš, Filip ; Nečas, Radim (oponent) ; Kala, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je provedení statické a dynamické analýzy předpjaté mostní konstrukce ve výpočtovém systému ANSYS. Pro analýzu byla vybrána lávka pro pěší přes Svratku v Brně. Ve vztahu k tomuto tématu se v práci nejprve řeší různé způsoby modelování předpětí na úrovni konečných prvků. Před vlastní analýzou lávky se podrobně analyzuje statický systém a odpovídající finální geometrie konstrukce. Znalost fungování použitého statického systému je využita při sestavování výpočtového modelu konstrukce, na kterém je následně provedena statická a dynamická analýza.
Studie nárazu dopravního prostředku do stavební konstrukce.
Sychrová, Šárka ; Salajka, Vlastislav (oponent) ; Němec, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou nárazu dopravního prostředku do stavební konstrukce v programovém systému RFEM. Dopravní prostředek představuje v této práci běžné dopravní letadlo a konstrukci reprezentuje kontejnment jaderné elektrárny. Cílem práce bylo prozkoumání možnosti řešení účinku nárazu dopravního prostředku do stavební konstrukce v programu RFEM a stanovení rozsahu poškození konstrukce na základě numerické simulace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.