Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mobile marketing a jeho aplikace
BLÁHOVÁ, Simona
Cílem této práce je charakterizovat konkrétní aplikaci Mobile marketingu. Konkrétně se zaměřuje na využití location based mobile marketingu firmou H&M, která patří mezi přední světové oděvní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je věnována teoretikým poznatkům o mobilním marketingu, druhá část se zaměřuje na charakteristiku firmy H&M, analýzu jejího marketingového mixu a analýzu praktické aplikace location based mobile marketingu ve firmě, konkrétně analýzou uskutečněné kampaně geolokačních SMS zpráv. Na základě této analýzy jsem se pokusila uskutečněnou kampaň vyhodnotit a navrhnout možné změny, které by vedly k zefektivnění využití tohoto druhu kampaní. V neposlední řadě jsem se pokusila nastínit budoucí možnosti využití location based mobile marketingu ve firmě H&M.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.