Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hra s ovládáním pomocí očí a výrazů obličeje
Vaňhara, Jaromír ; Štancl, Vít (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářká práce ukazuje jeden z možných způsobů ovládání počítače pomocí očí. Je zde představen způsob detekce oblasti očí pomocí mrknutí, dále detekce duhovky pomocí Houghovy transformace a také jednoduchá metoda k určení směru pohledu. K demonstraci principu ovládání také vznikla jednoduchá hra.
Design and implementation of eye tracking system
Špaček, Michal ; Janoušek, Oto (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement an eye tracking system. Eye tracking is a technology that allows for the measurement and analysis of eye movements and gaze behavior, providing insights into attention, perception, and cognitive processes. The thesis discusses the necessary theory related to eye tracking, including an overview of the anatomy and physiology of the human eye, as well as the different types of eye tracking, methodologies, applications, and more. For the practical part of this work, a solution design was created, which served as the basis for the implementation of both the hardware and software components. A dataset was collected, consisting of videos capturing eye images and their movements. Subsequently, the dataset was analyzed using the developed software solution, and the results of the individual analysis components were discussed.
Hra s ovládáním pomocí očí a výrazů obličeje
Vaňhara, Jaromír ; Štancl, Vít (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářká práce ukazuje jeden z možných způsobů ovládání počítače pomocí očí. Je zde představen způsob detekce oblasti očí pomocí mrknutí, dále detekce duhovky pomocí Houghovy transformace a také jednoduchá metoda k určení směru pohledu. K demonstraci principu ovládání také vznikla jednoduchá hra.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.