Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Syntéza textur
Havelka, Robert ; Štancl, Vít (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Práce čtenáři objasní význam texturování a obsahuje přehled základních postupů při syntetizování textur. Generování textur je popsáno především z pohledu procedurálních generátorů. Vysvětlen je význam použití Fourierovy transformace a její zjednodušené verze, diskrétní kosinové transformace. Při modifikacích textur je použit Gaussův šum a Gaussův filtr. Pro mísení textur je v práci použit konvoluční teorém. V rámci práce je také popsán návrh a implementace aplikace, která umožňuje experimentovat s vytvářením textur.
Odstraňování šumu v obraze pomocí metod hlubokého učení
Strejček, Jakub ; Jakubíček, Roman (oponent) ; Vičar, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá srovnáním metod odstranění šumu pomocí hlubokého učení a jejich implementací. V posledních letech se ukázalo, že k trénování konvolučních neuronových sítí není nutně potřeba mít párová data, tedy zašuměné a bezšumové obrázky, ale pro některé aplikace stačí pro odstranění šumu pouze ty zašuměné. Metodami uvedenými v této práci lze účinně odstranit např. aditivní Gaussovský šum a lze dosáhnout lepších výsledků než užitím některých statistických metod, které se pro odstranění šumu aktuálně používají.
Odstraňování šumu v obraze pomocí metod hlubokého učení
Strejček, Jakub ; Jakubíček, Roman (oponent) ; Vičar, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá srovnáním metod odstranění šumu pomocí hlubokého učení a jejich implementací. V posledních letech se ukázalo, že k trénování konvolučních neuronových sítí není nutně potřeba mít párová data, tedy zašuměné a bezšumové obrázky, ale pro některé aplikace stačí pro odstranění šumu pouze ty zašuměné. Metodami uvedenými v této práci lze účinně odstranit např. aditivní Gaussovský šum a lze dosáhnout lepších výsledků než užitím některých statistických metod, které se pro odstranění šumu aktuálně používají.
Syntéza textur
Havelka, Robert ; Štancl, Vít (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Práce čtenáři objasní význam texturování a obsahuje přehled základních postupů při syntetizování textur. Generování textur je popsáno především z pohledu procedurálních generátorů. Vysvětlen je význam použití Fourierovy transformace a její zjednodušené verze, diskrétní kosinové transformace. Při modifikacích textur je použit Gaussův šum a Gaussův filtr. Pro mísení textur je v práci použit konvoluční teorém. V rámci práce je také popsán návrh a implementace aplikace, která umožňuje experimentovat s vytvářením textur.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.