Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace vybraných gastro festivalů a návrh marketingové strategie
Knytlová, Magdalena ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami Garden Food festivalu Olomouc. Cílem práce je na základě komparace se zahraničním festivalem a analýzy marketingu festivalu, především marketingového mixu a komunikace, navrhnout konkrétní marketingové aktivity pro příští ročník tohoto food festivalu. Teoretická část je věnována historii a významu food festivalů v České republice, dále představuje oblasti marketingu služeb, kde stojí v popředí marketingový mix a komunikace. Praktická část poté nabízí komparaci tuzemského food festivalu s festivalem zahraničním. K naplnění cílů diplomové práce je zvolena analýza marketingového mixu, komunikace a také SWOT analýza. Vyvozené závěry jsou podpořeny dotazníkovým šetřením o povědomí festivalu a jeho marketingu. Na základě provedených analýz a sběru dat v dotazníkovém šetření jsou v závěru práce navrženy konkrétní jednotlivosti, které by food festival v budoucnu mohl zařadit mezi své marketingové aktivity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.